URK Vantaa 10.-11.7.

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

amna
Bengalivaavi
Posts: 29
Joined: 08.01.2010 17:18
Location: Hyvinkää

URK Vantaa 10.-11.7.

Post by amna »

Onko Vantaan näyttelyyn bengaleita tulossa?

Minä käyn Pöpön kanssa sunnuntaina siellä ja toivottavasti herra saa kolmannen sertinsä.
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by Mummi »

:thumb:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Feher
Bengalivaavi
Posts: 9
Joined: 20.06.2010 01:31
Location: Oulu

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by Feher »

Meidän tuleva kissa, sen sisarukset ja äiti on tulossa sinne.
Me tullaan sieltä hakemaan kisu kotiin (: Äiti ja pennut on leokatin kissalasta.
Justiina, BEN n 24
Zakulainen
Riiviörääpäle
Posts: 63
Joined: 16.02.2009 11:20

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by Zakulainen »

Edelliseen viestiin lisäten pentujen isä Zaku tulossa Vantaalle molemmille päiville.
Zaku, BEN n 24
amna
Bengalivaavi
Posts: 29
Joined: 08.01.2010 17:18
Location: Hyvinkää

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by amna »

Kiva, saadaan seuraa! :cheesy:
Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by Mistymoon »

Tuhannesti onnea Amnalle ja kasvatilleni Pöpölle!!! :pokaali:
TICA & FIFe CHAMPION MISTYMOON´S MR SPOTS A LOT, VALMISTUI MOLEMPIEN KATTOJÄRJESTÖJEN CHAMPIONIKSI ALLE 1 VUODEN IKÄÄ!!! :oujea:
Pöpö oli myös värin paras ja kokeili reippasti agilityä, hieno homma!!! :cloud9:

Onnea myös muille näytelyn menestyjille :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
amna
Bengalivaavi
Posts: 29
Joined: 08.01.2010 17:18
Location: Hyvinkää

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by amna »

Oli kyllä hyvä reissu!

Seuraavaksi pitää laittaa mietintämyssyn alle, yrittäisimmekö IC-titteliä Pöpön kanssa. Vähintääny ksi ulkomaanreissuhan silloin tarvittaisiin...
Mutta enemmälti TICA-hommiin tulemme keskittymään pidemmällä tulevaisuudessa.

Pöpö oli muuten yhtä leveää hymyä koko näyttelypäivän. Lieköhän sillä osuutta asiaan, kun se oli joutunut olemaan 2 vrk kissahotellissa. Taisi olla mukavampaa näyttelyssä kuin siellä :yes:
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by kapatrik »

Tottakai Pöpöstä pitää tulla IC :) kun sen pakollisen ulkomaan matkan ajoittaa oikein, saman reissun tuloksilla saattaa päästä aina GIC:ksi asti. Eli menette sillä lailla ulkomaille, että lauantaina tavoittelette viimeistä sertiä luokassa 7 ja valmistutte IC:ksi ja sunnuntaina sitten eka serti luokassa 5 ja sitten kotimaisia GICksi asti. Etelä-Suomesta on Tallinan reissut ja Tukholmankin helppoja ja mukavia, eivätkä edes kovin kalliita! Ilman muuta kannattaa käydä molemmissa näytelmäkerhoissa. TICA-näyttelyitä on vielä toistaiseksi niin harvoin, että hyvä on käydä välillä pitämässä tuntumaa yllä FIFeläisissä.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Bengalinpentu
Mäy!!!
Posts: 190
Joined: 26.08.2008 11:17

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by Bengalinpentu »

Onnea Zakulle saavutetusta GIC:sta! :pokaali:
Pikkubengali
Bengalivaavi
Posts: 41
Joined: 30.03.2010 08:38

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Post by Pikkubengali »

Dior (Kultalaakson Dior Adore) onnittelee isää Zakua GIC:stä :cheesy:
Post Reply