URK Vantaa 10.-11.7.
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
URK Vantaa 10.-11.7.
Onko Vantaan näyttelyyn bengaleita tulossa?
Minä käyn Pöpön kanssa sunnuntaina siellä ja toivottavasti herra saa kolmannen sertinsä.
Minä käyn Pöpön kanssa sunnuntaina siellä ja toivottavasti herra saa kolmannen sertinsä.
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Meidän tuleva kissa, sen sisarukset ja äiti on tulossa sinne.
Me tullaan sieltä hakemaan kisu kotiin (: Äiti ja pennut on leokatin kissalasta.
Me tullaan sieltä hakemaan kisu kotiin (: Äiti ja pennut on leokatin kissalasta.
Justiina, BEN n 24
-
Zakulainen
- Riiviörääpäle
- Posts: 63
- Joined: 16.02.2009 11:20
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Edelliseen viestiin lisäten pentujen isä Zaku tulossa Vantaalle molemmille päiville.
Zaku, BEN n 24
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Kiva, saadaan seuraa! 
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Tuhannesti onnea Amnalle ja kasvatilleni Pöpölle!!!
TICA & FIFe CHAMPION MISTYMOON´S MR SPOTS A LOT, VALMISTUI MOLEMPIEN KATTOJÄRJESTÖJEN CHAMPIONIKSI ALLE 1 VUODEN IKÄÄ!!!
Pöpö oli myös värin paras ja kokeili reippasti agilityä, hieno homma!!!
Onnea myös muille näytelyn menestyjille
TICA & FIFe CHAMPION MISTYMOON´S MR SPOTS A LOT, VALMISTUI MOLEMPIEN KATTOJÄRJESTÖJEN CHAMPIONIKSI ALLE 1 VUODEN IKÄÄ!!!
Pöpö oli myös värin paras ja kokeili reippasti agilityä, hieno homma!!!
Onnea myös muille näytelyn menestyjille
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Oli kyllä hyvä reissu!
Seuraavaksi pitää laittaa mietintämyssyn alle, yrittäisimmekö IC-titteliä Pöpön kanssa. Vähintääny ksi ulkomaanreissuhan silloin tarvittaisiin...
Mutta enemmälti TICA-hommiin tulemme keskittymään pidemmällä tulevaisuudessa.
Pöpö oli muuten yhtä leveää hymyä koko näyttelypäivän. Lieköhän sillä osuutta asiaan, kun se oli joutunut olemaan 2 vrk kissahotellissa. Taisi olla mukavampaa näyttelyssä kuin siellä
Seuraavaksi pitää laittaa mietintämyssyn alle, yrittäisimmekö IC-titteliä Pöpön kanssa. Vähintääny ksi ulkomaanreissuhan silloin tarvittaisiin...
Mutta enemmälti TICA-hommiin tulemme keskittymään pidemmällä tulevaisuudessa.
Pöpö oli muuten yhtä leveää hymyä koko näyttelypäivän. Lieköhän sillä osuutta asiaan, kun se oli joutunut olemaan 2 vrk kissahotellissa. Taisi olla mukavampaa näyttelyssä kuin siellä
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Tottakai Pöpöstä pitää tulla IC
kun sen pakollisen ulkomaan matkan ajoittaa oikein, saman reissun tuloksilla saattaa päästä aina GIC:ksi asti. Eli menette sillä lailla ulkomaille, että lauantaina tavoittelette viimeistä sertiä luokassa 7 ja valmistutte IC:ksi ja sunnuntaina sitten eka serti luokassa 5 ja sitten kotimaisia GICksi asti. Etelä-Suomesta on Tallinan reissut ja Tukholmankin helppoja ja mukavia, eivätkä edes kovin kalliita! Ilman muuta kannattaa käydä molemmissa näytelmäkerhoissa. TICA-näyttelyitä on vielä toistaiseksi niin harvoin, että hyvä on käydä välillä pitämässä tuntumaa yllä FIFeläisissä.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
-
Bengalinpentu
- Mäy!!!
- Posts: 190
- Joined: 26.08.2008 11:17
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Onnea Zakulle saavutetusta GIC:sta! 
-
Pikkubengali
- Bengalivaavi
- Posts: 41
- Joined: 30.03.2010 08:38
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Dior (Kultalaakson Dior Adore) onnittelee isää Zakua GIC:stä 