ISROKin esittelynäyttely

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Post Reply
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

ISROKin esittelynäyttely

Post by Mummi »

ISROk järjesti tänään 7.10 esittelynäyttelyn Pieksämäellä ja porukkaa oli vallan mahdottomasti ihmettelemässä ja ihastelemassa kissoja.
Ja arvatkaa mikä kissa oli yleisön ehdoton suosikkikissa.
No tietysti bengali, Squin Ukko, mahtava ja komea himalajanaamiotäplikäs herrasmies, joka esiteltiin vastikään Glitterin etukannessakin ja jonka kesäkuulumisista saatiin lukea juttu.
Onnea vaan vieläkin näyttelyhurmuri Ukolle. Teit hyvää pr-työtä bengaleiden puolesta
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by ajapi »

Vau, onnittelut Ukolle ja taustajoukoille :wau:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Eppu
Bengalivaavi
Posts: 4
Joined: 07.12.2008 20:56
Location: Varkaus

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by Eppu »

Tässä yksi Pieksämäen esittelynäyttelyn kävijä ja täytyy kyllä kehua että hieno tapahtuma oli järjestetty! Paikkana seurantalo toimi, happea ja valoa riitti!
Kissoja mukaan oli saatu mukavan laaja skaala, ei ollut koko tila täynnä kahta-kolmea eri rotua.

Bengaliahan sitä mekin vartavasten ihailemaan taas lähdettiin ja tämä innostus palkittiin kolminkertaisesti; ihana Ukko ja pienet pentuset! Ihanaa huomata että ihan naapuripaikkakunnaltakin löytyy bengaliedustusta eikä tämä tilaisuus ainakaan laannuttanut bengalinhankintakuumetta.. :*

Onnittelut Ukolle ihmisten hurmaamisesta niin että suosikiksi nousi!!
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by Mummi »

Eppu?! Kuka siitä ihmisjoukosta oikein olit :huh: Oisit tullut sanomaan Mummille, että moi Mummi, minä olen Eppu :) Tai ehkä sinä jotain sanoit, mutta että sanonut ettäolet Eppu, vai sanoitko :huh:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Eppu
Bengalivaavi
Posts: 4
Joined: 07.12.2008 20:56
Location: Varkaus

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by Eppu »

Mummin ei tarvitse nyt tuskailla muistinsa kanssa :D , tällä kertaa ei oltu juurikaan juttusilla, tosin pentuset tuli ikuistettua kuviin :* . Tässä taannoin syksyllä olit Varkaudessa kissapäivillä, silloin "häiriköin" sinun ruokataukoa, joten olemme kyllä juttusilla olleet, tosin ei silloinkaan tullut mainittua nimimerkistäni..

Tämmöisenä "taustapulisijana" olen ollut jo jonkin aikaa, koska täältä saa mainion kuvan (aidon kissan lisäksi toki) rodusta ja palvelijoiden kokemuksista. Kyllä benkut on minun sydämeni vienyt ja jossain vaiheessa varmasti Manu-maatiaiselleni kamu täytyy hankkia :cheesy:
Squi
Bengalivaavi
Posts: 18
Joined: 15.09.2009 12:22

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by Squi »

Ukko kiittää onnitteluista :)

Epun minä kyllä muistan vaikken nimimerkkiäsi tiennytkään. Nytpä selvisi sekin asia.
Laitoin raporttia tapahtumasta blogiin, mutta ikävä kyllä ilman kuvia :(
Ukko BEN n 24 33
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by Mummi »

Eppu wrote:Mummin ei tarvitse nyt tuskailla muistinsa kanssa :D , ...
No hyvä, Mummeilla kun joskus on huono muisti :old: niin saa ja pitää tulla sanomaan moi jos Mummi ei heti tunnista :)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by sulopulla »

Käys mummi laittamassa tuonne yhdistyspulinoiden Esittelynäyttelyt 2010- ketjuun infoa paikallaolleista (jospa muutkin kuluneena vuonna käyneet seurais esimerkkiä..) ;)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROKin esittelynäyttely

Post by Mummi »

käskystä ;)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Post Reply