Tallinna 15.-16.11.
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Tallinna 15.-16.11.
Oliko Tallinnaan tulossa muita bengaleita kuin Haltia ja Seppo? LÄhdetään Haltian ja äippäni kanssa omatoimimatkalle. Vähän jänskättää, että mitenköhän me selvitään ilman opasta, mutta eiköhän tuolla löydy tuttuja naamoja, jotka osaavat neuvoa.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Re: Tallinna 15.-16.11.
Ilmeisesti siis Haltia ja Seppo pitävät bengaleiden lippua yllä keskenään
Joko kainaloista jännittää? Huomaan, että alan jo nyt miettiä kaikenlaisia pieniä yksityiskohtia, mikä tarkoittaa ylenpalttista jännittämistä Hitsi, melkein kuukausi vielä, joten pitää varmaan saada jotenkin jäitä hattuun
Joko kainaloista jännittää? Huomaan, että alan jo nyt miettiä kaikenlaisia pieniä yksityiskohtia, mikä tarkoittaa ylenpalttista jännittämistä Hitsi, melkein kuukausi vielä, joten pitää varmaan saada jotenkin jäitä hattuun
-
- Viiksityynyjen valtias
Mua jännittää oikeastaan nyt vaan käytännön asiat eli että järjestetäänkö Saarikosken matka ja onko mun ilmoittautuminen mennyt perille Tallinnaan. Saarikoskelta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun kuittasivat mun varauksen vastaanotetuksi. Tuleehan Tallinnasta joku vahvari? Tää ei tiedä mistään mitään kun ei ole ennen ulkomaan näyttelyssä käynyt.
Minkä kokoisia häkkejä muuten Tallinnassa on? Mietin vaan tuota verhopolitiikkaa.
Minkä kokoisia häkkejä muuten Tallinnassa on? Mietin vaan tuota verhopolitiikkaa.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Vahvari tulee kuulemma sähköpostiin vähän ennen näyttelyä. Häkit on samankokoisia kuin täällä, joten normiverhot käyvät (muistaakseni URK:n vanhat häkit, jos muistan kapatrikin puheet oikein).
Mihin aikaan Saarikosken pitäisi olla näyttelypaikalla? Valtaosa häkeistä on kuulemma romuja, ja parhaat viedään päältä. Mun piti olla paikalla heti klo 8, mutta koska hotellin aamiainen alkaa samaan aikaan, käyn ensin siellä hotkaisemassa jotain ja pyrin olemaan paikalla klo 9 mennessä (ell. tarkastus on 8-9:30). saa nähdä, kumpi meistä on ensin siellä varaamassa vierekkäiset paikat. Mulla ei ole hätää häkin kanssa, kun saan onneksi kevythäkin lainaan.
Hienoa, kun kaksi yhtä ummikkoa lähtee reissuun
Mihin aikaan Saarikosken pitäisi olla näyttelypaikalla? Valtaosa häkeistä on kuulemma romuja, ja parhaat viedään päältä. Mun piti olla paikalla heti klo 8, mutta koska hotellin aamiainen alkaa samaan aikaan, käyn ensin siellä hotkaisemassa jotain ja pyrin olemaan paikalla klo 9 mennessä (ell. tarkastus on 8-9:30). saa nähdä, kumpi meistä on ensin siellä varaamassa vierekkäiset paikat. Mulla ei ole hätää häkin kanssa, kun saan onneksi kevythäkin lainaan.
Hienoa, kun kaksi yhtä ummikkoa lähtee reissuun
-
- Viiksityynyjen valtias
Saarikosken esitteen mukaan laiva on satamassa klo 7:00 eli siitä sitten muodollisuuksien jälkeen näyttelypaikalle.
Pitää varata reilusti häkin paikkausvehkeitä messiin. Vähän siitä Sturdista olen tässä haaveillut mutta nyt ei finanssipolitiikka anna myöten, joten täytyy tyytyä häkkitarjontaan. Eiköhän siitä jotenkin selvitä.
Pitää varata reilusti häkin paikkausvehkeitä messiin. Vähän siitä Sturdista olen tässä haaveillut mutta nyt ei finanssipolitiikka anna myöten, joten täytyy tyytyä häkkitarjontaan. Eiköhän siitä jotenkin selvitä.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Juu, etköhän saa kunnon häkin, kun teidän pitäisi olla paikalla hyvissä ajoin
OT: Yritin tehdä pientä tilausta Sturdikaupasta Jenkeistä, mutta valitettavasti eivät toimita Suomeen... Sieltä olisi saanut leopardikuvioisia roikkupetejä näyttelyhäkkiin (ja varmasti sturdihäkkejä) halvalla, mutta tilaamatta jäi toimituksen puutteessa
OT: Yritin tehdä pientä tilausta Sturdikaupasta Jenkeistä, mutta valitettavasti eivät toimita Suomeen... Sieltä olisi saanut leopardikuvioisia roikkupetejä näyttelyhäkkiin (ja varmasti sturdihäkkejä) halvalla, mutta tilaamatta jäi toimituksen puutteessa
O-OT noita leopardikuosisia pedinpäällysiä saa kyllä Suomestakin. Siis jos lomakko venyy . Vaikka ei nyt yksi pedinpäällys niin hirviästi maksa. http://www.lemmikkijengi.com/catalog/in ... &cPath=212
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
^Muuten hyvä, mutta ei se ihan noin pitkälle veny 29 euroa riippukeinusta PLUS 15 euroa leopardikuosista plus toimituskulut on "vähän" liikaa... Jenkkikaupassa hinta oli puolet tuosta, dollareissa, eli jotain parinkympin luokkaa euroissa (plus postikulut, mutta eivät tosiaan lähetä Suomeen).
Niin mielellään ostelisi kaikenlaista, mutta pitäisi saada järkihintaan. Suoraan Jenkeistä tilaamalla saisi etenkin nyt hyvällä hintaa, kun dollari on heikko, mutta mutta...
Niin mielellään ostelisi kaikenlaista, mutta pitäisi saada järkihintaan. Suoraan Jenkeistä tilaamalla saisi etenkin nyt hyvällä hintaa, kun dollari on heikko, mutta mutta...
-
- Viiksityynyjen valtias
OT jatkuu:
InCatissahan on joskus ollut noita kimppatilauksia että ovat tilanneet Sturdeja ja tarvikkeita suoraan Jenkkilästä tai Saksasta. Toisaalta jos tilaa Suomesta koko Sturdin, niin myös huolto toimii sitten tätä kautta. Mun tekis kyllä kovasti mieli tällaista:
http://www.lemmikkijengi.com/catalog/pr ... cts_id=510. Ja vielä sillä Cheetah-kuviolla. Katselin nimittäin nyt Ery-Sydissä että vaikka kuosi oliskin tuo leopardi, niin sisäosissahan sitä kuviota ei ole, joten olis saumaa että kissat sitten myös erottuis hökötyksen sisältä.
InCatissahan on joskus ollut noita kimppatilauksia että ovat tilanneet Sturdeja ja tarvikkeita suoraan Jenkkilästä tai Saksasta. Toisaalta jos tilaa Suomesta koko Sturdin, niin myös huolto toimii sitten tätä kautta. Mun tekis kyllä kovasti mieli tällaista:
http://www.lemmikkijengi.com/catalog/pr ... cts_id=510. Ja vielä sillä Cheetah-kuviolla. Katselin nimittäin nyt Ery-Sydissä että vaikka kuosi oliskin tuo leopardi, niin sisäosissahan sitä kuviota ei ole, joten olis saumaa että kissat sitten myös erottuis hökötyksen sisältä.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Muistikuvat on muutaman vuoden takaa mutta kyllä Saarikoskelta on tullut ohjelma/aikataulut hyvissä ajoin ennen matkaa, olisko ollut 1-2 vkoa ennen? Muutamat ikimuistoiset Tallinnan näyttelymatkat Saarikosken matkoilla tehneenä olen ollut pelkästään tyytyväinen palveluun. Että tuskinpa on mitään ylitsepääsemätöntä edessä teilläkään vaikka kaikenlaista voi sattua ulkomaanmatkoilla näytteilleasettajista/kissoista/matkanjärjestäjästä riippumattomista syistä mutta nehän vaan tekee noista reissuista unohtumattomia!!kainaloinen wrote:Mua jännittää oikeastaan nyt vaan käytännön asiat eli että järjestetäänkö Saarikosken matka ja onko mun ilmoittautuminen mennyt perille Tallinnaan. Saarikoskelta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun kuittasivat mun varauksen vastaanotetuksi. Tuleehan Tallinnasta joku vahvari? Tää ei tiedä mistään mitään kun ei ole ennen ulkomaan näyttelyssä käynyt.
Elikkä Sepolle ja Haltijalle hauskaa ja menestyksekästä sertinhakumatkaa ja matkakertomusta sitten tänne ehdottomasti!!!