ISROK 6.-7.12.2008

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

ISROK 6.-7.12.2008

Post by nekuliini »

Liekki ilmoitettu sunnuntaiksi pentuluokkaan, kun naapuri sai houkuteltua näyttelyyn kaveriksi. Onko muita bengaleita tulossa ko. näyttelyyn?
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by Mummi »

Tervetuloa! Ainakin Tyyne Tyytyväinen ja enonsa Tarmo Tarmokas ja räggärikimma Meu ovat Kuopiosta tulossa. Muita lähiseudun bengali-ihmisiä en ole vielä jututtanut mutta eiköhän niitä tule.
Mikäs se liekki olikaan väritykseltään? Tyyne on täplikäs himalajanaamio, Meu on ruskeamarmori ja Tarmo on ruskeatäplikäs.
Orjaa olen yrittänyt houkutella mutta ei tuo vielä ole ilmoittanut mitään kun sillä on niitä minisinisiä silloin niin malttaako lähteä ;)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by nekuliini »

Liekki on tonkineesinaamio marmori. Liekin Melli-mammaa en ota mukaan, kun en ole varma, ehtivätkö sen masukarvat tämänpäiväisestä sterilointia varten ajelusta kasvaa takaisin.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by kapatrik »

Mä olen tulossa assaroimaan tod. näk jommaksi kummaksi päiväksi ja eiköhän tuohon samaan kyytiin ole jokunen bengali tulossa, vaikkakaan ei meidän taloudesta. Täältäpäin olisi ilmeisesti useammallakin uudella bengalistilla kiinnostusta näyttelytouhuun vielä ajapin ja Haltiankin lisäksi :)

Olin ajatellut ilmoittaa Laran varuiksi, mallia jos ei juokse niin sitten tuon, onneksi en ehtinyt ilmoittaa :D
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by Mummi »

Jos Orja toisi Sagan olisi taas lumivärisuora kasassa. Mukava että Kapatrik tulet ja tuot uusia harrastajia mukanasi Jos bengaleita penee paneeliin, me bengalistit varaamme sinut jo etukäteen kantamaan periaateella: eka joka ennättää pyytää, saa sinut kissan esittelijäksi paneelissa :)
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by Orja »

Voivoivoi :häh: Kuka jaksais ajaa kuus tuntia aamuyöstä. Miä en aja... :auto: . Mein pitäis sponsoroida kainaloiselle ajokortti, ni se vois ryhtyä mun kuskiksi ;)
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by ajapi »

Haltia on paikalla lauantaina :) Tänään lähtee ilmo postiin, toivottavasti mahdutaan mukaan *kop kop*

Tuleeko Seppokin paikalle :o Siinä tapauksessa on tiukka kisa tiedossa.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by kainaloinen »

Ei myö tulla nyt Sepon kanssa. Hetken pohdin Sepon kanssa Turokia mutta en sitten viitsi rasittaa sitä Tallinnan jälkeen heti uudella näyttelyllä. Onhan tässä koko ensi vuosi sitten aikaa kerätä sertejä. ;)

Paitsi jos sponsaatte mulle sen ajokortin niin mä voin sen jälkeen olla vaikka kenen kuski! :cheesy:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by Orja »

Orja on lopullisesti mennyt sekaisin ja ilmoittanut Sagan ISROKiin :insane: . Kyseistä henkilöä ei kuitenkaan paikalla nähdä, vaan Saga lähtee matkaan Pullalan palvelusväen hoivissa! Saas nähdä.... :hmm:

Tuliaisina odotellaan pari pokaalintapaista :pokaali: ;)
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: ISROK 6.-7.12.2008

Post by sulopulla »

Orja wrote:Orja on lopullisesti mennyt sekaisin ja ilmoittanut Sagan ISROKiin :insane: . Kyseistä henkilöä ei kuitenkaan paikalla nähdä, vaan Saga lähtee matkaan Pullalan palvelusväen hoivissa! Saas nähdä.... :hmm:

Tuliaisina odotellaan pari pokaalintapaista :pokaali: ;)
Jooh, kyseinen reissu on ainakin pullalan staffin vuoden ehdoton kohokohta mitä näyttelyihin tulee ja samalla siis kummityttö Sagan kanssa Mummilaan, että odotamme innolla ja lupaamme laittaa minuutintarkkaa rapsaa/pönöjä matkanvarrelta/tapahtumapaikalta!!!

Ja mitä noihin tuliaisiin tulee..teemme parhaamme..Ts. täytynee virittäytyä entisten aikojen tunnelmiin ;)
Post Reply