Bengaleiden sisä-ja ulkoliikuntaratkaisut
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Bengaleiden sisä-ja ulkoliikuntaratkaisut
Tänään taas Taran kanssa ulkona, tällä kertaa uuden 8 m flexin(Flex1-8 long) kanssa ja kyllä neiti nauttii siitä, että saa vapautta lisää. Puolen tunnin ulkoilun jälkeen matka kotiin ja eikös neidin ollut pakko tunkea todella kapeaan väliin(talon seinä ja kukkapurkki), vänttiset käänty poikittain flexin lukko seinää vastaan ja Tara vapaaksi. Karmea laukka[minä huutamaan(hyvä ettei parkumaan)] ja neiti viipotti oman rapun eteen odottamaan, että pääsiskös sisään hmmm. Nyt on lukituksella siisti rosterilanka varmistus, ettei vastaavaa enää pääse tapahtumaan. 
Tara Ben n 24
Baru Ben ns 24 33
Bengalismi on hulluutta, nyt se on todistettu
Baru Ben ns 24 33
Bengalismi on hulluutta, nyt se on todistettu
-
kainaloinen
- Viiksityynyjen valtias
Heheh, Tara tietää miten säikytellä palvelijoita.
Missä viipyvät kuvat sporttaavista benkuista?

Missä viipyvät kuvat sporttaavista benkuista?
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Hui tuota Taran vapautumista, onneksi kilttinä tyttönä juoksi kotiin ja loppu hyvin kaikki hyvin
Juoksupyöräilykuvia odotellaan täälläkin. Missä ne on teetetty? Ammattikoululla vai tekeekö niitä jo joku metallisia täällä (se olisi hienoa!)?
Juoksupyöräilykuvia odotellaan täälläkin. Missä ne on teetetty? Ammattikoululla vai tekeekö niitä jo joku metallisia täällä (se olisi hienoa!)?
Modetus: Juoksupyörälöpinälle luotu ikioma ketjunsa!
viewtopic.php?f=13&t=276
viewtopic.php?f=13&t=276
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Meillä on tänään taas tarhan pystytys pihalle talven jälkeen ja bengaleilla pyörii sukat jaloissa, kunhan huomaavat, mitä puuhataan
Olen miettinyt, mitä vihreää sinne tänä vuonna laittaisi. Edellisinä vuosina on ollut puutarhamansikkaa, jotka olen istuttanut parvekelaatikoihin ja laittanut laatikot lekaharkkojen päälle. Ne ovat olleet mukavan vehreitä ja myrkyttömiä, mutta houkuttelevat ampiaisia. Samettiruusuja olen istuttanut tarhan ulkopuolelle, kun niiden sanotaan karkottavan ötököitä. Mitä kasveja olette laittaneet tarhaan tai sen ulkopuolelle? Netissä olen nähnyt joidenkin laittavan muovikukkia, jopa muoviappelsiineja, ja ne ovat kyllä näyttäviä, mutta en muovia halua laittaa. Muu sisustus on kiipeilytasoja ja tikkaita, jotka pyöritän ympäri sisal köyttä. Nyt parhaat vinkit tänne
Olen miettinyt, mitä vihreää sinne tänä vuonna laittaisi. Edellisinä vuosina on ollut puutarhamansikkaa, jotka olen istuttanut parvekelaatikoihin ja laittanut laatikot lekaharkkojen päälle. Ne ovat olleet mukavan vehreitä ja myrkyttömiä, mutta houkuttelevat ampiaisia. Samettiruusuja olen istuttanut tarhan ulkopuolelle, kun niiden sanotaan karkottavan ötököitä. Mitä kasveja olette laittaneet tarhaan tai sen ulkopuolelle? Netissä olen nähnyt joidenkin laittavan muovikukkia, jopa muoviappelsiineja, ja ne ovat kyllä näyttäviä, mutta en muovia halua laittaa. Muu sisustus on kiipeilytasoja ja tikkaita, jotka pyöritän ympäri sisal köyttä. Nyt parhaat vinkit tänne
Enpä taida osata auttaa kun meillä on tarha kiinteä ja pystyssä ympäri vuoden. Siellä kasvaa sisällä "villi" mustaherukkapensas ja kissat varsinkin helteellä tykkäävät loikoilla sen varjossa vaikka tarhassa on toki muukin sateen- ja auringonsuoja.
Oisko jokin timattituija ruukussa hyvä ajatus? Tai jotain isoksi kasvavia yksivuotisia kukkia: puutarhoilla kyllä on valikoimaa ja osaavat antaa vinkkejä mitkä eivät ole myrkyllisiä ja ovat näyttäviä. Puolipitkät auringonkukat?
Oisko jokin timattituija ruukussa hyvä ajatus? Tai jotain isoksi kasvavia yksivuotisia kukkia: puutarhoilla kyllä on valikoimaa ja osaavat antaa vinkkejä mitkä eivät ole myrkyllisiä ja ovat näyttäviä. Puolipitkät auringonkukat?
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Kiitos vinkeistä 
Tarha on pystyssä, valokatteet pesty ja uudet sisalit pyöritelty
Uusi sijoituspaikka on vaahteran alla ja yhtä sivua varjostaa kuusi.Sisälle mietin vielä jotakin vehreää.
Meillekkin tuli ympärivuotinen malli, kun Mikko osti itselleen taas jonkin uuden työkalun ja innoissaan niittasi tarhaa siihen malliin, ettei tuota pura enää erkkikään
Saa nähdä kestääkö talvenkin ulkonapidon, takuu oli puuosille 10v ulkona joten toivotaan 
Tarha on pystyssä, valokatteet pesty ja uudet sisalit pyöritelty
Uusi sijoituspaikka on vaahteran alla ja yhtä sivua varjostaa kuusi.Sisälle mietin vielä jotakin vehreää.
Meillekkin tuli ympärivuotinen malli, kun Mikko osti itselleen taas jonkin uuden työkalun ja innoissaan niittasi tarhaa siihen malliin, ettei tuota pura enää erkkikään
Eilen illalla katselin ikkunasta, että nyt on bengaleilla jotakin kiikarissa. Kaikki napittivat herkeämättä ja yksi seisoi tähystysasennossa takajaloillaan. Raparperin alta kipittikin sitten iso siili -ilmeisesti vanha tuttu vieras- joka tottuneesti kolusi paikat ja bengalit olivat aivan innoissaan
Kyllä noita eläimiä on mukava seurailla!
Tähän vuodenaikaan pitäisi tietysti panostaa ulkoliikuntaan, mutta kun alesta sai halvalla niin ostimme Ramsekselle uuden kiipeilypuun. Ja olihan se vanha jo muutenkin liian matala.
Tässä Ramses tutkii uusia kiipeilymahdollisuuksia...

ylätaso on ihan ok...

vaikka korkeutta on 2,5 m niin ylemmäs olisi päästävä...

seuraavaksi pitänee jatkaa kiipeilyä pihamännyissä.
Tässä Ramses tutkii uusia kiipeilymahdollisuuksia...

ylätaso on ihan ok...

vaikka korkeutta on 2,5 m niin ylemmäs olisi päästävä...

seuraavaksi pitänee jatkaa kiipeilyä pihamännyissä.
Hii, kaimalla on myös hinku ylös, ylös! Laitoin tuonne meitin Ramseksen velipuolien, Aslanin ja Alaskan kuulumisista kertovaan ketjuun just kuvan meidän täplikkään kiipeilyistä olohuoneen kirjahyllyssä. Se lienee 3,5 metrissä... Puissa kiipeilyä suosittelen lämpimästi, 8 metrinen fleksi antaa lapsukaiselle mahikset kunnon vauhtijuoksuihin ja silloin noustaan puuta kuin puuta yyyylös
Ilman tuota pitkää hihnaa me säälittävän hitaat palvelijat saisimme loukkaantuneita katseita vauhdin hurmasta ja korkeuksista nauttivalta Ramsekselta.
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller