Toiveissa on ruskea täplikäs neiti. Toivottavasti meille tällainen pentu tulevasta pentueesta syntyy.
Foorumilaiset esittäytyvät
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Foorumilaiset esittäytyvät
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Helou,
Kai se on itsekin salainen sana-arkku aukaistava
kesästä asti olen lukenut palstaa ja saanut todella paljon vinkkejä - kiitoksia kaikille.
Olen enemmänkin pitänyt itseäni koiraihmisenä, eikä jotenkin kissan hankkiminen ole tullut mieleen. Mutta vuodet vierii eikä mulla vielä sitä omakotitaloa ole koiralle, jotenkin nelijalkaisia ystäviä kuitenkin kaipasin lisää. Taloudesta löytyy chinchilla - valkoinen tasmaaliantuholainen, mutta se saa täplävahvistusta kaksin kerroin joulukuussa.Niin tuosta päätöksestä vielä vielä...jotenkin tässä pääsi käymään niin, että hurahdin bengaleihin aivan täysin. Aluksi painin kahden rotuvalinnan välillä..mutta loppujen lopuksi päätös oli niin vaikea että päätettiin avokin kanssa ottaa molemmat :;D oho..
Siispä, urokset kotiutuvat joulukuun puolessa välissä--bengali ja ocicat
Kai se on itsekin salainen sana-arkku aukaistava
Olen enemmänkin pitänyt itseäni koiraihmisenä, eikä jotenkin kissan hankkiminen ole tullut mieleen. Mutta vuodet vierii eikä mulla vielä sitä omakotitaloa ole koiralle, jotenkin nelijalkaisia ystäviä kuitenkin kaipasin lisää. Taloudesta löytyy chinchilla - valkoinen tasmaaliantuholainen, mutta se saa täplävahvistusta kaksin kerroin joulukuussa.Niin tuosta päätöksestä vielä vielä...jotenkin tässä pääsi käymään niin, että hurahdin bengaleihin aivan täysin. Aluksi painin kahden rotuvalinnan välillä..mutta loppujen lopuksi päätös oli niin vaikea että päätettiin avokin kanssa ottaa molemmat :;D oho..
Siispä, urokset kotiutuvat joulukuun puolessa välissä--bengali ja ocicat
Erittäin hyvät rotuvalinnat olette tehneet. Tässä juuri näinä päivinä meidän ocipojat täyttävät vuoden ja Bryant 7kk. ja päivääkään en ole katunut näitten hankkimista.
Rodut ovat monilla tavoin hyvin samankaltaisia ja meillä ainakin pojat tulevat keskenään niin hyvin toimeen, että niitten erottaminen toisistaan olisi suorastaan eläinsuojelurikos, ovat kyllä niin erottamattomat; kolme muskettisoturia.....
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Tervetuloa meidänkin poppoon puolesta foorumille
kaikki uudet pulisijat
Ihanaa että meitä bengaleihin hurahtaneita on näin PALJON !
kaikki uudet pulisijat
Ihanaa että meitä bengaleihin hurahtaneita on näin PALJON !
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Tuleva pentu olisi CattiCartanon kasvatti.Ninni wrote:UUUUU! Ihanaa odotusta teille! Saako udella, mistä päin neitiä odotellaan?!
Edit.
Voih, syntyneessä pentueessa ei ollut meille vielä pentua. Jäämme odottamaan seuraavaa pentuetta. Voi kun bengalivauva olisi jo meillä.
Voih, syntyneessä pentueessa ei ollut meille vielä pentua. Jäämme odottamaan seuraavaa pentuetta. Voi kun bengalivauva olisi jo meillä.
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Voi että kävipäs ikävästi
mutta hyvää kannattaa odottaa,eikös
Joudutteko pitkäänkin odottamaan seuraavan pentueen
syntymistä?
Joudutteko pitkäänkin odottamaan seuraavan pentueen
syntymistä?
Mukavaa saada lisää foorumilaisia
Ja onneksi Aikon odotus ei hirveästi siirry! Tiedämme varmasti kaikki tunteen, kun joutuu odottamaan omaa rakasta kissaa kotiin
Mutta pian odotus palkitaan teilläkin!