Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kapatrik »

Tuo Laran dyykkaus alkaa kohta käydä kallikksi, eilen hajosi kolme lautasta, tänään se ei ole saanut rikottua yhtäkään (vielä). Tuo arvon rouva kaivaa likaisia lautasia tiskialtaasta ja tiskipöydältä, jos niillä vaikka olisi jotakin syötäväksi kelpaavaa :volloti: Lara käsittelee lautasia aika suurpiirteisesti ja eilen sitten tuli lattialle asti useampi. Tolle ei kerttakaikkiaan voi antaa enempää ruokaa, ei se edes ole millään kamalan tiukalla dietillä, ylläpitoruokavaliolla pikeminkin, mutta tuntuu olevan emäntänsä tavoin helposti paisuvaa sorttia, parka. Sinänsä ihan kiva tietysti, että toisella on koko ajan jotakin tekemistä kun etsii ruokaa, mutta meiltä loppuu kohta lautaset. Ja mä saan kaivaa kissan 6-7 kertaa päivästä meidän kulmakaapista, jossa on joskus vuonna keppi ja kivi säilytetty raksuja.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kainaloinen »

Ou nou, otan osaa, kapatrik! :surrender: Seppo on tähän mennessä hajottanut myös jotain viisi, kuusi lautasta: muutaman oman ja muutaman ihan ihmisten lautasen. Se työntelee niitä lautasia ruoan toivossa pitkin tasoja ja rikkihän ne menee, kun ne pukkaa lattialle. Tiedän toki, ettei mun pitäis unohtaa lautasia mihinkään otolliseen paikkaan, mutta aina ei muista...

Ja vaikkei Seppo muutoin olekaan mikään penaalin terävin kynä, niin ruoka-asioissa se on kyllä ihmeteltävän välkky. Esimerkiksi just se käsilaukkuepisodi: mä olin tuonut kahtena päivänä käsilaukussa töistä Zooplussan varastoja kotiin (mulla tulee siis Zooplus-kuljetukset töihin) ja eikös tuo sankari heti äkännyt asian. :o Samoin jääkaappi on jääkaappi mennään me mihin tahansa - kylässäkin Seppo paikallistaa jääkaapin välittömästi. :cheesy:

Ja tosiaan edelleenkin Seppo herättelee siinä viiden maissa että ruokaa pitäis saada...yleensä sitten herään, annan noille sapuskat ja menen takaisin nukkumaan, niin on edes jotain toivoa saada nukuttua vähän pidempään aamuisin.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by ajapi »

:fridge: :lol5:

Onpas Larasta tullut mahdoton :o Mutta tähän pätee kapatrikin vakivastaus, kun valitan jotain Haltian tuhoa: mitäs jätitte lautaset hajotettaviksi, te ahneiden syöppöjen omistajat ;)

Kainaloinen, äitini osti juuri Zooplussalta ajastettavan ruokinta-automaatin omalle ahmatilleen. Hän on alkanut ajastaa sitä välillä aamuisinkin, niin hän saa itse nukkua rauhassa. Suosittelen :) Tosin laite oli silloin aika hyvässä alennuksessa, ja normaalihintaisena aika hintava...
http://www.zooplus.com/shop/cats/cat_bo ... ers/127525
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kapatrik »

Joo, mä tiedän, että ihan oma vika mitäs jätetään lautasia lojumaan. Lara tosiaan tekee samaa kuin Seppo, eli paitsi että paiskoo tassulla menemään, myös työntelee toiveikkaana nenällään... Ja tuo neiti ikävä kyllä on vielä just siitä penalin terävimmästä päästä muutenkin.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
AshA
Riiviörääpäle
Posts: 57
Joined: 01.10.2008 20:30

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by AshA »

Tuollainen ruokinta-automaatti täytyy kyllä hommata ! :thumb:

Tosin luulen että tuo ahmattimme keksii alta aikayksikön kuinka sen saa auki !

Ruoan hankinnassa Ashalla on kaksi toimintatapaa; 1.HUUTAMINEN, eli huuda niin kovaa ja niin kauan että joku ihmisistä menettää hermonsa ja täyttää ruokakupin. Tai 2. VARASTAMINEN, eli jos kohta yksi ei tuota toivottua tulosta, varsinkaan yöllä jos laiska palvelija ei jaksa nousta sängystä, korvanjuuressa kiljumisesta huolimatta [hali_mad12.gif] otetaan käyttöön ns oman tassun oikeus :fridge:

Jos palvelijat ovat onnistuneet jemmaamaan kaiken syötävän lukkojen taakse, voi ruokaa odotellessa popsia vaikkapa emännän xylitolpastillit pahimpaan nälkäänsä... :safkaa99:
(viime yönä)

Tuo rakas jätemyllymme on osoittanut kyllä niin ihailtavaa ongelmanratkaisukykyä ja luovuutta ruoan hankinnassaan, että enpä juurikaan yllättyisi jos vielä jonain aamuna herään siihen että se paistaa keittiössä munakasta itselleen :lol4:
Ajattelussani ei ole katkoksia vaan harkittuja taukoja.
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by July »

Ahneeksi syöpöksi en Ramsesta kuvailisi, enemmänkin se aiemminkin mainitsemani maistajan rooli on meidän täpläturkin itselleen valitsema. Tähän liittyy myös kauppakassien joka kolkan tarkastaminen, sillä saattaahan siellä aina olla jotakin, mitä bengali ei voi ohittaa. Kaikkiin kauppakasseihin on siis itsensä ängettävä. Onhan nimittäin niin, että vaatekaupan paperikassiinkin on saatettu vaatteiden ja muun hölynpölyn alle piilottaa jotakin kivaa nakerrettavaa. Ja jos ei ole, niin nakerretaan sitten kassia.. Maamme taantumassa elävä paperiteollisuus voisi käyttää Ramsesta paperilaatujen maistajana ja kehittää paperista uusia herkkuja elintarviketeollisuudelle..
Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by sulopulla »

Nodih, tuossa olis sitten tämän säälittävän :evil: ketjuuntumisen aiheuttaneille valioyksilöille sopiva huomionosoitus!!

http://www.doggystyle.fi/popup_image.php?pID=487

Ja pitääkö se itse kerho nyt perustaa, kun kerran omistajatkin ovat jo järjestäytyneet? Peppi voi varmaan toimia puheenjohtajana ja Suppo sihteerinä.. :D

:fridge:
Shakis
Jääkaappirosmo
Posts: 428
Joined: 12.12.2008 17:39

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by Shakis »

Tuo rakas jätemyllymme on osoittanut kyllä niin ihailtavaa ongelmanratkaisukykyä ja luovuutta ruoan hankinnassaan, että enpä juurikaan yllättyisi jos vielä jonain aamuna herään siihen että se paistaa keittiössä munakasta itselleen :lol4:
;D :lol:

Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Luru
Bengalivaavi
Posts: 49
Joined: 30.07.2008 21:17

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by Luru »

Kyllä, Luru on mestari annospussien ja raksupussien rei'ittämisessä! Eilen mennessäni yöllä keittiöön, oli jo eteisessä vastassa täysin raadeltu annospussi. Jota seurasi toinen. Ja kolmas. Ja neljäs... Keittiössä oli myöskin dyykattu roskis.

Ei Luru aina näin paha rosvo ole, mutta tällä hetkellä se protestoi, kun kupissa ei olekkaan jatkuvasti tarjolla raksuja. Poloisella on nimittäin vatsatauti ja tarjolla on ainoastaan seitiä, johon on sekoitettu maitohappobakteeria!
Emma
Riiviörääpäle
Posts: 51
Joined: 21.04.2009 13:00

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by Emma »

Näytinkin tämän videon jo Pinnin omassa ketjussa, mutta tämähän se olis ollut oikea ketju.

http://www.youtube.com/watch?v=TSyUlgTHy3U

Syöminen on niiin ihanaa. Pinni on oppinut nyt avaamaan ruokakaappinsa, mitä odotinkin koko ajan, mutta pakastimen avaaminen tassulla tuli yllätyksenä. Sulaa pakastinta ootellessa ;)
Post Reply