Foorumilaiset esittäytyvät
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Foorumilaiset esittäytyvät
Tässä vielä osoite meidän (ja Timon -bengalin) blogiin (kissojakin sieltä siis löytyy, vaikka pääpaino koiratreeneillä):
http://taka.vuodatus.net/
Kiva lukea Timonin sisarusten juttuja ja yllättävän paljon löytyy myös yhdennäköisyyttä (heh, mä olen kyllä aika toivoton enkä erottanut niitä silloin pienen toisistaan laisinkaan...)
http://taka.vuodatus.net/
Kiva lukea Timonin sisarusten juttuja ja yllättävän paljon löytyy myös yhdennäköisyyttä (heh, mä olen kyllä aika toivoton enkä erottanut niitä silloin pienen toisistaan laisinkaan...)
Heeii, onpa kiva löytää täältä Toscan sisko! Tanza on kyllä upea pikkutyttö!
Pistämpäs pari kuvaa touhukkaasta Toscasta

Möllötys puussa

Nöpönaama kurkkii

Snapin kanssa chillausta (huomatkaa kieli!
)
Pistämpäs pari kuvaa touhukkaasta Toscasta

Möllötys puussa

Nöpönaama kurkkii

Snapin kanssa chillausta (huomatkaa kieli!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
No, ylpeänä kasvattajana (Windsor/Finwinds) täytyy sanoa, että mahdottoman suloinen ja maskuliininen bengalipoitsu, voikos sen kauniinpaa (tai komeampaa) lumipoikaa voi löytyä (erityisesti noi naamaviirut). Joo, ja ihana luonne tietty, hellyydellä kasvatettu tietenkin:)
Ja mitäs minä "tiikeriäiti" tohon sanois, muuta kuin ihanaa, löytää kasvateille upea koti:)
Ja mitäs minä "tiikeriäiti" tohon sanois, muuta kuin ihanaa, löytää kasvateille upea koti:)
niin, siis mun kommentit liittyi Leoon ja Leksaan., vaik upeahan toi toinenkin vauveli on:)
Täällähän on siis Keijun sisaruksia pulisemassa, Tanza, Tosca, Timon? Menikö oikein? Onkohan vielä muita samasta pentueesta? Keiju lähettää terveisiä kaikille 
Lähes koko viidakkovekara lauma on täällä koossa ja toivotaan, että puuttuvatkin löytävät tiensä pulisemaan 
Timon myös tervehtii sisaruksiaan (vetelee parhaillaan sikeitä, liekö unissa painimassa juurikin sisaruksiensa kanssa...Ramses wrote:Täällähän on siis Keijun sisaruksia pulisemassa, Tanza, Tosca, Timon? Menikö oikein? Onkohan vielä muita samasta pentueesta? Keiju lähettää terveisiä kaikille
Tanza ja lauma lähettää myös terveisiä sisaruksille, kasvattajalle, sukulaiskissoille ja kaikille bengaliotuksille!
Tanzan ihmiset jaksavat vaan ihmetellä noiden rescue-kissojen jälkeen, kuinka helppoa on elämä kasvattajan luona hyvin sosiaalistetun pennun kanssa. Tanza on meidän mielestä kuin lupaava käyttökoiranpentu ja sillä on niitä samoja ominaisuuksia, joita hyvässä belgikoirassa pitää olla (rohkeutta, sosiaalisuutta, viettejä, taistelutahtoa ja itsevarmuutta). Sopii siis paremmin kuin hyvin laumaamme!
Tanzan ihmiset jaksavat vaan ihmetellä noiden rescue-kissojen jälkeen, kuinka helppoa on elämä kasvattajan luona hyvin sosiaalistetun pennun kanssa. Tanza on meidän mielestä kuin lupaava käyttökoiranpentu ja sillä on niitä samoja ominaisuuksia, joita hyvässä belgikoirassa pitää olla (rohkeutta, sosiaalisuutta, viettejä, taistelutahtoa ja itsevarmuutta). Sopii siis paremmin kuin hyvin laumaamme!