RUROK 21.-22.8.
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: RUROK 21.-22.8.
Myös Leopardettes Daimer Desing eli Ville on paneelissa. Kilpailee siellä Zakun kanssa.
Re: RUROK 21.-22.8.
Hienoa Ville, olikin siellä eri tuomarilla! Oci näkyy vieneen potin, mutta kaksi bengaliurosta panelissa on hieno juttu!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: RUROK 21.-22.8.
Mäykynen oli nopeampi! JESS! uusi bengali kategoriavoittaja! Fantastista!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
-
PinkPanther
- Mäy!!!
- Posts: 167
- Joined: 29.07.2008 21:17
Re: RUROK 21.-22.8.
Onnea pikku Cuculle ja huoltojoukoille tätäkin kautta! Todella hienoa
Vinski, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Wagner, BEN n 24
Iines, BEN n 24 33
Ives, BEN n 22 33
Vickan, BEN n 24
Jelena, BEN n 22
Ossi, BEN n 24
Re: RUROK 21.-22.8.
Mäykynen (ei siis herra itse, vaan henkilökunta) oli paikan päällä sormi suunnilleen valmiina lähettämään viestiä, kun voittaja julistettiinkapatrik wrote:Mäykynen oli nopeampi!
Aikuisten urosten paneelin voittanut oci sai kaikkien tuomarien äänet, joten valinta oli hyvin yksimielinen. Hienosti Zaku ja Ville kuitenkin edustivat.
Elli oli tänään paikalla, mutta ihan känkkäränkkätuulella. Jo eläinlääkäri sai kuulla kunniansa ja tuomarillekin piti kertoa, että täti on tyhmä
Re: RUROK 21.-22.8.
Onnea paneelivoittajalle
ja onnea kaikille paneelissa olleille hienosta edustuksesta ja kaikille sertin saaneille myös. Hauska tuo Ellin saama "very vocal" arvostelu.No itse kullakin on joskus känkkäränkkäpäiviä, seuraavassa näyttelyssä taas edustetaan
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Re: RUROK 21.-22.8.
Vautsiwau, mahtavaa
Suuret onnittelut Cuculle huoltojoukkoineen 
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."


