Addiktoivat bengalit

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

innokas huoltaja
Bengalivaavi

Re: Addiktoivat bengalit

Post by innokas huoltaja »

On ihan pakko kommentoida, vaikka ulkopuolinen olenkin. Niin siis kamalan addiktoivia tuntuvat olevan... vielä 7kk sitten tuskailtiin yhden yöhuutajan kanssa ja nyt on kesäksi kotiin saapumassa sille pieni hopeinen tyttökaveri. :)
Ajateltiin että kisun olisi kivempi jutella jos olisi joku jonka kanssa jutella. Tai ainakin joku joka kuuntelisi vähän enemmän. Voi tosin olla, että joudutaan ojasta allikkoon tässä homassa. Ja niinhän siinä luultavasti käykin, että tulevaisuudessa kuunnellaan varsinaisia huutokisoja. Noh, johan näihin on totuttu. :D
JA kaikki korviaa kuumottava mekkalointi unohtuu saman tien kun kurnuttava tassuttelija saapuu mahanpäälle terkkaria katsellessa. Hih.
Mäykynen
Hepuliherkkä

Post by Mäykynen »

Eihän sitä ulkopuolinen voi olla, jos tilanne on jo niin paha, että pitää kirjoitella addiktoivat bengalit -ketjuun ;) Tervetuloa palstalle ja onnea uuden huutokuorolaisen odotteluun :cheesy:
johnny boy
Bengalivaavi

Post by johnny boy »

Joo liemessä ollaan täälläkin [noooo.gif] !!!! kolme viikkoa on ollut tuo kiepin poika plösö meillä ja olen menettänyt täysin sydämmeni bengaleille :* Kaiholla katselin sitä mustaa pantteria ja lumi poikia ,tonkineesia, hopeisia jne jne :lol: !Onneksi meillä on nyt jo 4 kisua ja tuo meidän veera neiti ei oikein jaksa nuitten kollien kans niin tähän jos vielä lumi poika pölähtäis!!! olis se kuitenki iiiiiihhhhaaaannnnaaa :wau: hulluksi kait tässä on näköjään tullu!pitäs hommata suurempi asunto ensin kait.....!Siellä on kattiklaanissa syntynyt lumi vaavi ,vielä ei ole varmuutta kumpi se on ....voi voi tämmöstä :gaah:
Nadelkissen
Bengalivaavi

Post by Nadelkissen »

Mä en ois koskaan uskonut hurahtavani niin johonkin rotuun, kuin mitä nyt olen bengaleihin.
Vähän väliä löydän itseni ihastelemassa bengaleita ympäri nettiä.

Mutta toistaiseksi tuossa yhdessä on tarpeeksi. Hilla on omalla tavallaan hieman "vaativa" :D
Ja onnekseni uskon ettei Hilla kovastikaan ilostuisi jos tänne joku toinen sulostus tulisi kilpailemaan huomiosta. Hilla on hyvin omistushaluinen ja kaiken pitää olla häntä varten ja Vain Häntä Varten.

Mutta jonain päivänä minun kotiini tassuttaa musta pieni rääpäle josta kasvaa iiso 8-9 kiloinen pantteriuros.
Siitä haaveillessa rapsuttelen ja pusittelen Hillaa ja hän on minun huomion ja rakkauden kohteeni koko bengalinelämänsä ajan. En osaa enää kuvitellakaan kotiani ilman tuota täplikästä höpönassua <3
Olen aina oikeassa. Vaikka olisin joskus väärässä.
Ässä
Bengalivaavi

Post by Ässä »

Oli kyllä pakko "liittyä seuraan" tähän keskusteluun! n.3-4 viikon kuluessa meidänkin kodissa rallaa kaksi rusketäplikästä tyttöbengalia! Olen aivan bengalismin vallassa ja haaveilen jo lumivärisestä bengalista myöskin. Se tulee olemaan varma että jossain välissä sellaisen meille joskus kannan, sain sitten mieheni suostuteltua kolmanteen lepardiin tai en :hmm:
Samoin haaveilen myös muistakin roduitsa, haluaisin mustan itämaisen lyhytkarvan sekä ragdolllitkin ovat aika huippuja :oujea2: ja tietenkin marmoribengali on haaveissa myös..
Olenkin miettinyt, että onko muilla tätä samaa "ongelmaa", mutta voin huokata helpotuksesta jotta on [hedari.gif]
Jospa tyydymme hetkeksi näihin kahteen valloittavaan täplälapsiin ja mietimme asiaa sitten uudelleen kun näemme miten hurjia tapauksia tämä kaksikko on :hmm:
Aiko
Riiviörääpäle

Post by Aiko »

Joo-o, täällä kärsitään molemmat, mies ja minä, pahimmanlaatuisesta bengalismista. :D Itse olen haaveillut vain ajatuksen tasolla, mutta eilen meni mies möläyttämään, että haluaa meidän Aikolle kaverin. Enhän minä saa sitä enää mielestäni! Pakko saada vielä toinen bengali meille! :huuto99:

Itse haluaisin ihan välttämättä mustan bengalin. Miehelle taas kävisi ihan minkänäköinen vaan. Toisaalta itsekin haluaisin saada koko väriskaalan tänne meille, mutta tilat ovat rajalliset. :D Toivottavasti Suomen musta bengalikanta lisääntyy, nii voidaan saada sellainen ihanuus meille. :*
Bengalineidit Aiko ja Kira
Pette
Hepuliherkkä

Post by Pette »

Niinpä niin tähän pisteeseen on teilläkin menty. Voin lohdutukseksi sanoa että siitä se homma vaan paranee. Nyt kun Tara ja Baru on meillä niin vilinää ja vilskettä riittää! En voisi kuvitella Taraa ilman Barua ja päin vastoin. :hiphei:
Tara Ben n 24
Baru Ben ns 24 33

Bengalismi on hulluutta, nyt se on todistettu
Post Reply