Voi hellanjestas mikä trinsessa Ja näyttää ihan siltä, että tietää olevansa kaunis. "no joo kuvaa nyt siinä, kyllä mä aika syötävän suloinen olenkin."
Kauankos on vielä odotusta jäljellä?
Pakko myös allekirjoittaa tuo ajapin lause, että nämä kuvat saa pentukuumeen myös ihmiselle, joka yrittää vielä palautua oman pennun aiheuttamasta järkytyksestä
kainaloinen wrote:
Nekuliinin kertoman mukaan pieni tyttö on ahmatti joka osaa jo napata leikkeleet leivän päältä. O-ou...onkin aika yllättävää että saadaan laumaan nyt myös kolmas syöppö!
Onko sellaisia bengaleita, jotka eivät kössi leikkeleitä leivän päältä silmän välttäessä?
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
Orja: kuulemma on, mutta mä en ole sellaisia nähnyt. Ja mikäli ymmärsin oikein, niin tässä tapauksessa oli tehty salamahyökkäys eli silmä ei ollut edes välttänyt.
NalaPala: odotusaikaa Tampereen näyttelyyn asti eli 4.-5.10.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Jaaha, nyt kun hoohetki lähestyy (onko aamukampa käytössä?), voisi pistää pienen äänestyksen siitä, mitä Seppo Seponseponseppo tekee ensimmäisenä, kun se näkee Kiepin?!
a) sähähtää
b) murahtaa
c) menee syömään
d) haastaa Kiepin painiin
e) jotain ihan muuta, mitä?!
Kissukkalan veikkaus on C!!!!
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
*reps* Mä tiedän kyllä mitä Vilma tulee tekemään mutta Seposta ei voi oikein olla varma... Mä luulen että se on joko C (mulkaisee ensin että mikä värivammainen tohon tuli ja menee sitten keittiöön karjumaan ruokaa) tai sitten jopa D jos poika sattuu olemaan leikkipäällä.
Olis muuten ihana jos vois pitää aina vähän äippälomaa kun uusi lapsi tulee taloon, mutta eipä auta...
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
^ Hih, Seppo varmaan murahtaa, hieman pörhistelee ja menee äkkiä hotkimaan ruuat, ettei pentu niitä saa Sitten se alkaa leikkiä pennun kanssa ja ne yhdessä riiwiöivät Vilmaa, joka on tässä vaiheessa kiipeilypuussa tai muualla jemmassa tutkimassa uutta tulokasta.
Ps. Jos arvaa oikein Sepon reaktion, niin saisiko vaikka Kiepin palkinnoksi? *viheltelee*