Riiviötäpläturkit..

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Goddess »

Nuo karkuritarinat ovat hyvää luettavaa itse kullekin säädylle. Stidi tuli meille parisen viikkoa sitten ja pienenä täpläturkkina se mahtuu mitä mielenkiintoisimmista raoista ja milloin minnekin. Olin kovasti itsestäni ylpeä, että olen rakentanut hienon kissatarhan, jossa Stidin ja Tiitiäisen kelpaa möllötellä. Niinpä niin. Stidi "kaivautui" uudessa kodissaan ensi töikseen kiinteän kaapin oven ja kynnyksen välistä kaappiin. Tiesin, että siellä on rakonen, mutta että bengalikin siitä mahtuu! Saapi sitten ihan kukin arvailla, menikö myös kissatarha uusiksi :evil:
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Goddess »

Ja nyt Stidi on oppinut uuden tavan kerätä huomiota. Jos olen unohtanut tarkistaa ruokatilantee kissojen ruokakupissa tai ruoja ei ole neidille mieleen, se tulee ja näykkii minua. Tänä aamuna viimeksi sain tuta sen hampaat pakarassani. Oliko mistään saatavilla bengalinkestävää kokovartalosuojapukua :evil:
Pette
Hepuliherkkä
Posts: 224
Joined: 01.09.2008 13:40

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Pette »

Tervetuloa joukkoon, tämä vaan taitaa olla monen Bengalin tapa, jos et huomio niin näykkään :evil:
Tara Ben n 24
Baru Ben ns 24 33


Bengalismi on hulluutta, nyt se on todistettu
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Goddess »

Kiitos. Aloin jo epäillä, että maistun vaan niin hyvältä :D
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ameise »

Meinas tänään loppua minun ja mieheni bengalihuumorintaju kun Ylppö päätti että meille hankitaan uusi tietokoneen näyttö pudottamalla se lattialle... :gaah: Mutta niin, onneksi kissalle ei taas käynyt kuinkaan.
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ajapi »

ameise wrote:Meinas tänään loppua minun ja mieheni bengalihuumorintaju kun Ylppö päätti että meille hankitaan uusi tietokoneen näyttö pudottamalla se lattialle...
:o
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Goddess »

Juuri tänään mietin, miten mahtaa kotivakuutus korvata bengalin hajoittamat kodinkoneet ja perintöporsliinit :wau: Stidi, kun on viime aikoina keskittynyt TV-kiipeilyyn. Ei tuo taulutelkkari välttämättä kestä kovin pitkään kynsimistä tai pysy edes pystyssä, kun sitä käytetään kiipeilytelineenä aina, kun silmä välttää.
Katri
Bengalivaavi
Posts: 20
Joined: 09.09.2011 10:40

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Katri »

Meille eilen saapunut bengalipienokainen piti yöllä huolta, ettei palveluskunta saa liikaa unta. Metallinen, tv-hyllykössä kiinni oleva cd-torni osoittautui mainioksi kiipeilybaanaksi, ja tulipa todettua että yhteen kolisevat cd-kotelot pitävät äärimmäisen ärsyttävää ääntä. Palveluskunta asetti lopulta jo kangasvirityksen tornin eteen, mutta pieni apina onnistui kaivautumaan sen alle ja meno jatkui. :D Päädyimme sitten hyllykön osittaiseen purkuoperaatioon neljältä yöllä...
Targaryens kissala
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ameise »

Että näin.

Image
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
JiiJ
Riiviörääpäle
Posts: 79
Joined: 26.09.2010 13:45

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by JiiJ »

Miten ihmeessä ne ton ovat tehneet? :o Tai no, oikeastaan pystyn näkemään tilanteen ihan selvästi. Lamppu on tietysti makuuhuoneessa sängyn yläpuolella ja kissat ovat käyttäneet sänkyä trampoliinina.

Uskaltaakohan tässä kehua, että meillä ei ole vielä toistaiseksi tehty mitään tuhoja. Adin rikkomaa läppäriä ei lasketa, koska herra vain juoksi mehulasin ohi ja sattui kaatamaan sen koneeseen.
Post Reply