Riiviötäpläturkit..

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

:wtf: :bumb: :limu: :tietsika: ;D
Joo eihän ole kissan vika jos mehulasi ja lamppu sattuvat olemaan sopimattomassa paikassa
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ameise »

Ylppö jäikin kiinni itse teossa tänään! En tiedä tekeekö muut bengalit niin, että ennen hyppäämistä täytyy huutaa kovalla ja _todella_ matalalla äänellä MOUUUU ? :D Se on meillä yleensä merkki siitä, että kohta tapahtuu jotain jännää. Yleensä joko tavarat lentää tai sitten kissa...
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Pikkubengali
Bengalivaavi
Posts: 41
Joined: 30.03.2010 08:38

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Pikkubengali »

Design-vessapaperi á la Peppi ;)

Image
Pette
Hepuliherkkä
Posts: 224
Joined: 01.09.2008 13:40

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Pette »

:cheesy: Jep meillä toimii tuo sama tuotanto, jos wc ovi auki yön, aamulla tuota tuotetta eteisen laittia tulvillaan. Oliskohan tuolla markkinoita, voisin alkaa tuottajaksi. :angst:
Tara Ben n 24
Baru Ben ns 24 33


Bengalismi on hulluutta, nyt se on todistettu
gigolo
Bengalivaavi
Posts: 2
Joined: 22.01.2012 10:02

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by gigolo »

Anteeksi, mutta repesin ihan totaalisesti ton ameisen lamppukuvan nähtyäni :D :D.
Meillä ei onneksi oo vielä kumpikaan kissoista tehny mitään kummosempia tuhoja, tosin aikaa nyt vasta mennykin muutama viikko :D
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ameise »

http://taplatytot.blogspot.com/2012/03/ ... osa-2.html
Tuolta voi sitten käydä vilkaisemassa kuinka tämä lamppumysteeri päättyi... :evil:
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

:o niitä maalauskuvia odotellessa :buhahaa:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
WeloveK
Bengalivaavi
Posts: 8
Joined: 15.11.2011 21:42

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by WeloveK »

http://welovekitina.blogspot.com/2012/0 ... syoja.html
Täältäkin löytyy yksi vessapaperi himoinen...
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Goddess »

Bengalithan ovat tunnetusti oppivaista sorttia. Sitten viime päivityksen Stidi on oppinut:
* Jos joku vetää takin päälle tai kengät jalkaan, niin on pikimmiten kiivettävä a.o. henkilön jalkaa ja selkää myöten olkapäälle. Bileet! Mä pääsen ulos! Sillähän sitten ei ole merkitystä, onko henkilö alasti vai vaatteet päällä. Se ei Stidiä jaksa kiinnostaa, jos vain on pienikin mahdollisuus päästä pihalle.
* Orja liikahtaa, jos huudan tarpeeksi lujaa ja vaativasti. Jos hyvin käy, saan broiskua. Njams! Tai sit se leikittää mua tai jotain muuta mukavaa tapahtuu.
* Kun saunan kiukaan termostaatti napsahtaa päälle se tarkoittaa, että pääsen löylyyn ja vesileikkeihin. Siispä on mentävä ylälauteelle varmistamaan huutamalla, ettei Kukaan Orja unohda tulla löylyttelemään.
* Jääkaappi on bengalin aarreaitta. Sieltä löytyy herkkuja, jotka ilmiintyvät riittävän kovaa ja vaativasti huutamalla. Ja jos huuto ei auta, niin avataan se jääkaapin ovi sit ihan itse. Osaan minä ittekin ottaa!
* Makuuhuoneen suljettu ovi on mamman keksimä kiva älynystyräleikki. Miten pääsen makuuhuoneeseen? Hmmm... Hyps ja loiks. Ei homma eikä mikään. JiiHaa! Ja varpaatkin on jätetty mulle leluiksi.

Ei tylsää hetkeä bengalin kanssa. :D
Luru
Bengalivaavi
Posts: 49
Joined: 30.07.2008 21:17

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Luru »

Tämmöinen löytyi vaatekaapista.. Enpä olisi uskonut, että Crocksin voi saada tuohon kuntoon, edes bengali :D

Image
Post Reply