Riiviötäpläturkit..

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ajapi »

Neuvo: kun bengalin energianpurkuvimma iskee, niin ottakaa kaikki riskivyöhykkeellä olevat esineet turvaan ja menkää suojaan :D Siinä touhussa ei nimittäin ole pätkääkään aivoja mukana. :insane:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
jjg
Riiviörääpäle
Posts: 66
Joined: 14.08.2008 11:25
Location: Tampere
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by jjg »

Se on se hetki kun korvien välissä olevat 'herneet' kohtaa :evil:
wildtouch
Viiksityynyjen valtias
Posts: 570
Joined: 29.07.2008 15:22
Location: vantaa
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by wildtouch »

Meillä on jo alistuttu ajat sitten siihen että kissat tekee mitä tahtoo,ei siinnä paljoa kiellot yleensä auta kun sekunnin päästä ollaan taas pahanteossa.
Kokemukseni mukaan bengali on sellainen elukka että kun se saa jonkin asian kalloonsa se menee vaikka läpi harmaan kiven.
Meillä on kiipeilty sälekaihtimissa ja aikani sitä stressattuani tulin siihen lopputulokseen että helpommalla pääsee kun ottaa ne pois kokonaan,verhoissa onneksi ei kukaan ole innostunut roikkumaan.
Shakikselle sellainen neuvo, että vaikka saisitkin pojat pysymään pois tiskipöydältä, niin voit olla varma että ne luuhaavat siellä joka tapauksessa silloin kun olette poissa :buhahaa:

Kun omistaja on poissa niin kissat hyppii pöydillä.... vai mitenkäs se menikään :)
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

chikara wrote:T Ollaan vain tehty päätelmä, että tällä kissalla on ihan liikaa ENERGIAA ::(
Roosa taisi mummin luona epähuomiossa nielaista pari duracell-paristoa. ;) Jospa niistä(kin) virta hieman vähenisi, kun Roosa kasvaa isommaksi
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Orja »

^mummi, miksi koko pentue on einestänyt duracell-paristoja? kun olen antanut itselleni kertoa, että Myy-veljessäkin on paristojäniksen vikaa...
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by Mummi »

tuota....öh.... oiskohan tässä vastaus :fridge: eli kaikki kelpaa minkä saa kiinnni :D
Mutta silti mummi ihmettelee, kun mummin kaapin hyllyllä on yleensä varastossa vain Pirkka-paristoja :hmm:
Last edited by Mummi on 09.03.2009 09:05, edited 1 time in total.
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by ajapi »

wildtouch wrote:Kokemukseni mukaan bengali on sellainen elukka että kun se saa jonkin asian kalloonsa se menee vaikka läpi harmaan kiven.
Meillä todettiin tämä eilen jokseenkin kirjaimellisesti, kun Täplikäs Turma päätti tulla läpi sohvan ja Catmaxin reimarin väliin jäävästä muutaman sentin raosta. Lopputulos: kissa jäi jumiin ja sätki vimmatusti niin, että omistajallakin meinasi nousta kylmä hiki otsalle. Lopulta Täplikäs Turma irtosi, kun se potki ja minä toisella kädellä työnsin ja toisella vedin.

Mikä ironisinta, niin olin juuri edellisenä päivänä mennyt nauraen silmät kirkkaana väittämään, että kissa on koiraa fiksumpi. Eräs koiranomistaja kun kertoi koiransa runnoneen itsensä läpi katollisen kissanvessan aukosta sillä seurauksella, että kylkiluut murtuivat. Eivät Täplikkään Turman kylkiluut sentään poikki menneet, mutta väittämältä meni kertaheitolla pohja :D

Aiemmin samana päivänä tuo ryökäle oli _pissannut päälleni_ :o Ei toki tahallaan, vaan vadilla vähän hutiloiden se nosti pyllynsä liian korkealle ja lähelle reunaa niin, että se pissasi komeasti laidan yli ja puro valui jalkaani ja läpi kylppärin :hmm:

Never a dull moment :lol:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by kapatrik »

Jos bengalit puhuisivat ihmisten kieltä, niiden yleisin lause olisi joko "Oho, hups" tai "Oho, Sori" :cheesy:

Meillä pennuilla oli hauskaa kun ne auttoivat avoa kokoamaan Ikea-palapeliä sohvapöydäksi ja tv-tasoksi. Kasaaminen on kuulema hieman haasteellista kun selässä on pari täpläapinaa ja kaksi kiipeää housunpunttia - lahkeen sisäpuolella :D ja yksi jemmaa ruuveja ja työkaluja minkä kerkiää!

Ja mä olen ihan varma, että ne mun vanhat likasiet kesälenkkarini eivät jääneet viimeksi olohuoneen lattialle (kukahan ne sinne kantoi ?)
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
chikara
Bengalivaavi
Posts: 43
Joined: 01.02.2009 18:25
Location: Mikkeli

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by chikara »

Mummi wrote:tuota....öh.... oiskohan tässä vastaus :fridge: eli kaikki kelpaa minkä saa kiinnni :D
Mutta silti mummi ihmettelee, kun mummin kaapin hyllyllä on yleensä varastossa vain Pirkka-paristoja :hmm:
Kyllä niissä pirkka-paristoissakin virtaa tuntuu riittävän :) Täällä ei ainakaan tuo energia kumpua syömisestä, koska neiti on yhäkin hieman nirppu. Alkuviikkoina ei voinut kuin ihmetellä, että mistä se energia syntyi kun ruoka ei maistunut yhtään. Kaipa kyseessä on jonkinlainen bengaliakku, joka ei tyhjene ihan nopeasti.

Mutta hei, riehumisella on hyvätkin puolensa. Neiti sai pari viikkoa sitten hajotettua mun toisen kaiuttimen tiputtamalla sen lattialle, jonka seurauksena tuli jonkinsortin kosketushäiriö. Eilen neiti tiputti toisenkin kaiuttimen, jonka seurauksena ääni palasi molempiin kaiuttimiin :D
Kekseliäisyys kunniaan!
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Riiviötäpläturkit..

Post by kainaloinen »

Tällä leidillä on kyllä ihan maan tasallakin pahvilaatikkoja mitä voisi vapaasti tuhota, mutta ei - neidille kelpaa ainoastaan mun säilytyslaatikot katonrajassa. :buhahaa:

Image

Image
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Post Reply