Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kapatrik »

Larasta on tullut pentujen jälkeen Seppo :angst: Se varastaa, tonkii kaappeja, dyykkaa roskista, mitä vaan jos saa vainun, että jossakin paikassa on saattanut olla jotakin syömäkelpoista vuonna keppi ja kivi. Mikä tahansa kelpaa, yhden raksun vuoksi revitään kirjahyllyllinen kirjoja lattialle jos ei muu auta. Sanomattakin lienee selvä, että meillä on aloitettu pieni diettikin, pentuläskit pudotellaan pois ja rouva pitäisi saada näyttelykondikseen. Tai saada pysymään edes tuollaisena kuin se on nyt. Onneksi sentään on juoksupyörä, siinä tulee sentään hieman lisäliikuntaa. Eniten tuota korpeaa kun Bertta saa ruokaa useamminja enemmän. Onhan se ihan väärin :pilvi:
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kainaloinen »

Otan osaa, todella. :'( Hahah. Meilläkin on tällä hetkellä vähän hankaluuksia, kun Seppo söis vaikka pieniä kiviäkin ja Kiepillä on ruvennut ruokahalu vähän huonontumaan - tai ainakin se on alkanut nirsoilemaan.

Ihmettelin tänä aamuna kun kissat olivat hiirenhiljaa - lukuunottamatta pientä mumssutusta. Mietin että eihän ne ole mistään voineet saada varastettua ruokaa, mutta kun menin eteiseen niin mua odotti lattialla kolme tyhjää annospussia. Joku vekkuli oli kiivennyt mun käsilaukulle naulakkoon ja pöllinyt sieltä nämä ruokapussit! :safkaa99: Kukaan muu kuin Kieppi ei ole aiemmin tuonne naulakkoon kiivennyt, mutta myöhemmin aamulla sain Sepon kiinni itse teosta kun se roikkui mun kevättakissa ja koetti taas pönkiä käsilaukkua. Rakas possuni oli tajunnut että olen parina päivänä ottanut käsilaukusta ruokapussukoita, joten käsilaukullehan se varastelumatka sitten vei... [doh.gif]
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by Orja »

Nerokas poika tuo Suppolainen. Meillä ei ole Sissin suhteen tällaisia ongelmia, vaikka sille ruoka maistuukin. Painoa vaan tulee lisää kun se pääsee laihan Sirin herkkukupille.

Nyt harkinnassa on ruokintalaatikon hommaaminen. Tuonne laatikkoon on pääsy vain ohjelmoidun mikrosirun omaavalla kissalla. Hinta vähän kirpaisee, mutta ei kai se tässä konkurssissa tunnu.
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
NordicGlow
Mäy!!!
Posts: 117
Joined: 02.09.2008 18:44
Location: Mariehamn
Contact:

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by NordicGlow »

kainaloinen wrote: mutta myöhemmin aamulla sain Sepon kiinni itse teosta kun se roikkui mun kevättakissa ja koetti taas pönkiä käsilaukkua.
Sorry, mutta ;D :lol5:
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kapatrik »

Voi seppo :cheesy: Älkööt ne koskaan joudu vierekkäisiin näyttelyhäkkeihin.Mä en halua, että Seppo opettaa Laralle yhtään lisää niksejä :lol: On se ollut sen verran huomaavainen, että ei ole rikkonut sitä pussia sun käsilaukun sisälle!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
AshA
Riiviörääpäle
Posts: 57
Joined: 01.10.2008 20:30

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by AshA »

Seppo on Ashan soulmate ! :D

Aamulla kaadoin itselleni kupillisen kahvia, ja nostin viereen lautaselle palan juustokakkua. Yammy !
Sitten postilaatikolle hakemaan aamun lehteä (kahvi saa jäähtyä hetken) ja palatessani
pöydällä oli vain kahvi...

Rötkylä-pötkylällä pamahti juuri 7kg rikki :angst:
Image
Ajattelussani ei ole katkoksia vaan harkittuja taukoja.
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by kapatrik »

Siis voi kamalaa, sun kahvi söi sun juustokakun :angst:
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
dth
Riiviörääpäle
Posts: 86
Joined: 15.12.2008 00:50
Location: Hki

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by dth »

Ihan varmasti vastasin tähän ketjuun jo eilen yöllä, mutta mihin lie hävinnyt.

No nyt en samaa tarinaa jaksa/muista enää kirjottaa, mutta siis täälä vedettiin eilen kissojen kanssa kaurapuuroa. Kaikki näköjään kelpaa mikä on mun lautasella (toki omatkin ruuat syödään).
Myös roskikset pengotaan ja kokonainen grillikana varastetaan pusseineen päivineen kunhan silmää räpäyttää. Muutenkin yleensä oman lautasen reunalta pilkottaa bengalin nenu. ;)
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by July »

:D Sepon pitäisi ehdottomasti saada oma kulinaristiohjelma! Myös meillä on virallinen maistaja, vähän niin kuin aikoinaan kuninkaallisilla hoveissa. Ramses kylläkään harvemmin intoutuu meidän ruoasta, mutta kaikkea on pakko kuitenkin nuuhkia tilaisuuden tullen ihan pikkuisen myös maistaa. Sitähän ei voi suoda, että palvelusväki söisi parempia pöperöitä, kuin herra itse. Kevytlevite, jugurtti tai jäätelö ovat kolme R:n erikoissuurta herkkujuttua ja niitä saadakseen Ramses on kehitellyt monia eri tapoja tavoitteeseen pääsyksi. Eli jos on molemmilla puolilla pöytää palvelija pitämässä poissa pöydältä, ollaan hetki viattomasti pällistelemässä. Palvelusväki kiinnittää huomion toisaalle ja juuri silloin tehdään yllätysilmestyminen hyppäämällä ensin työtasolle, sieltä jääkaapin päälle ja todella huomaamattomasti (heh) tömähdetään ruokapöytään. Ramses on myös havainnut, että ihmispoloilla on kummallakin vain kaksi kättä ja jos molemmilla käsipareilla tehdään yhtäaikaisesti jotakin, voi siinä välissä toteuttaa omia ambitioitaan tarjoilun suhteen. Viime viikolla Ramses keksi mm., että jos ei kerran Floraa muuten tipu, niin avaanpas tuosta kannen sitten itse. Seuraavaksi maistajamme varmaan oppii tunnistamaan jäätelöauton äänen ja käskee palvelusväen hakemaan jätskiä, mielellään sitä lakritsinmakuista..
Image
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Ahneiden syöppöjen omistajien tukiketju!

Post by sulopulla »

AshA wrote: Rötkylä-pötkylällä pamahti juuri 7kg rikki :angst:
Image
Me like!
Post Reply