Kommentteja bengaleista

Yleistä pölinää bengaleista, täplikkäistä ja marmorisista ystävistämme.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Kommentteja bengaleista

Post by ajapi »

Aiko wrote: Ja sitten kun Aiko ei meinannut heti parantua niin sitten sanottiin, että lopeta se kissa ja ota ilmainen maatiainen tilalle. Tulee kuulemma halvemmaksi ja on vaivattomampaa.
Tuossa logiikassa on sekin pielessä, ettei se yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Kissoistani ylivoimaisesti kalleimmaksi on tullut "ilmainen" Lumi-maatiainen. Onneksi kukaan ei ole tullut aukomaan päätään siitä miten kissa olisi pitänyt lopettaa ja hankkia uusi tilalle, kun se olisi tullut halvemmaksi...
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Aiko
Riiviörääpäle
Posts: 92
Joined: 16.09.2009 11:30
Location: Helsinki

Re: Kommentteja bengaleista

Post by Aiko »

^
No tämä kyseinen henkilö taisi olla sitä mieltä, että heti kun kissa alkaa olla vaivaksi ja siihen joutuu rahaa laittamaan niin kissa lahdataan ja otetaan uusi tilalle. Kissojen arvostus huipussaan siis. Kyseisen "kaverin" kanssa en ole ollut sen jälkeen missään tekemisissä. Ei ole kiva kuulla tuollaista kun itsellä on hätä ja haluaisi tukea. :-/
Bengalineidit Aiko ja Kira
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Kommentteja bengaleista

Post by Goddess »

Kyllä täälläkin on kuultu mielenkiintoisia kommentteja Stidistä, joka on lumibengali. Tosin olen itse siihen vähän syyllinen, koska nimitin neitiä alussa lumigebadriksi. Eikä tuossa nimessä siis ole kirjoitusvirhettä. "Onko se ihan oikea gebardi?" kysyi eräskin ystäväni. Siinä sitten selittämään, että kyseessä on bengali eikä gebardi:-)

Mitä taas tulee kissan hintaan, niin valitettavan useasti kuulee bengalien hinnoista puhuessa lauseen "Kauheen kallis". Ei mulla tulisi mieleenkään sanoa suomenpystykorvaa ostavalle, että 800 euroa on "kauheen kallis" Rotueläimestä pitää maksaa. Ja hyväsukuisesta vielä enemmän.

Nyt täytyy mennä leikkimään Stidin kanssa. Alkaa jalassa oleva villasukka saada sen verran siipeensä huomion kaipuusta :D
Post Reply