Page 1 of 1

Agility (Tku)

Posted: 24.07.2009 22:23
by July
Tietääkö joku, onko Turun seudulla agilitykissailijoita? Huomasin, että oli joku tapaaminen kyllä ollut tällä seudulla kesällä ja marraskuussa TUROK-näyttelyssä on agilityä, mutta ois kivaa, jos täällä olisi ihan aktiiviharrastajia. Ramses on huisin innostunut kaiken perässä yli/ali kiitämisestä ja veikkaan, että agility voi olla oikein oivaa vaihtelua kotimetsissä hurjastelulle.