Agility (Tku)
Posted: 24.07.2009 22:23
Tietääkö joku, onko Turun seudulla agilitykissailijoita? Huomasin, että oli joku tapaaminen kyllä ollut tällä seudulla kesällä ja marraskuussa TUROK-näyttelyssä on agilityä, mutta ois kivaa, jos täällä olisi ihan aktiiviharrastajia. Ramses on huisin innostunut kaiken perässä yli/ali kiitämisestä ja veikkaan, että agility voi olla oikein oivaa vaihtelua kotimetsissä hurjastelulle.