Santtu

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: Santtu

Post by Mistymoon »

Pikku apulainen (tai ei nyt niin pieni...) :) Ihania kuvia :*
Tarina ei kertonut, mitä sille edelliselle hienolle kiipeilypuulle kävi...?
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
dth
Riiviörääpäle
Posts: 86
Joined: 15.12.2008 00:50
Location: Hki

Re: Santtu

Post by dth »

Edellinen kiipeilypuu könöttää tuola parven alla, saattaa se jossain kuvassa jopa vilahtaa. Lelu siitä on irronnut, muuten ehjä. ;)
Kunhan saan tuota rojua tuolta parven alta pois (akvaariot jo myin sieltä, mutta muuta rojua on vielä), niin tarkoitus on hommata sinne vielä telineitä elukoille, sellaisia matalempia mihin Lösö-vanhuskin pääsisi kiipeämään. :)
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
Henke
Mäy!!!
Posts: 112
Joined: 31.07.2008 08:51
Location: Espoo

Re: Santtu

Post by Henke »

Millanen kiinnitys tuossa on kattoon? Onko puu tukeva? Olen tuollaista kokomittaista himoinnut ja juuri tuo sama puu zooplussalla on kiinnittänyt katseeni...
Hamlet BEN n 24 & Ofelia ABY a & Othello SOM n
dth
Riiviörääpäle
Posts: 86
Joined: 15.12.2008 00:50
Location: Hki

Re: Santtu

Post by dth »

Tuo kiinnitys on varmaan ihan ok jos on matalampi kämppä kuin mulla, tuohan ei edes mulla kattoon asti ylety, vaan piti kiristää sellaisen"palkin" ja lattian väliin. Sitten sitä kiristysruuvia jäi niin vähän sinne telineen sisään että vähän se huojuu. Ajattelin nippusitein vielä köyttää sen parveen kiinni.
Ja Zooplussaltahan tuo oli, vajaa 70e.
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
Mia
Bengalivaavi
Posts: 42
Joined: 28.05.2009 07:04

Re: Santtu

Post by Mia »

Ai hitsi miten on Santtu miun mieleisen näköinen benkatus! Vieläkö tuosta aikuistuun... nii ui että, suoraan viitakosta! :* :inluv:

Henke... Kattoon ylettyvistä CatMax on ainakin yllättävän tukeva jos vaan on suorat katot ja sut normi huonekorkeus, muuten vaatii melkosta mielikuvitusta kyllä. Se kiristetään katon ja lattian väliin ilman ruuveja. Meillä on pysynyt pystyssä myös ne ajat kun 35 kg rhodesiankoiraa halusi hyppiä sitä vasten siihen silloin tällöin :hmm: :gaah:
dth
Riiviörääpäle
Posts: 86
Joined: 15.12.2008 00:50
Location: Hki

Re: Santtu

Post by dth »

Santtu-Sandels (ja ruokien maksaja) kiittää kehuista :)
On se joo sellanen liukas viidakon apina-kissaeläin ettei oo moista tässä torpassa ennen nähty. :cheesy:
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
Bengalinpentu
Mäy!!!
Posts: 190
Joined: 26.08.2008 11:17

Re: Santtu

Post by Bengalinpentu »

Tarkasti se poika on mittaillut ja kyttäillyt että kaikki osat menee paikoilleen ;)
Meillä on melkein samanlainen kiipeilypuu, laitettiin ylimpään tasoon vielä molemmille puolille pienet kulmaraudat ja ruuveilla seinään kiinni, niin kestää kissojen lisäksi bengalinkin menon.
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Santtu

Post by Mummi »

Bengalinpentu wrote: kestää kissojen lisäksi bengalinkin menon.
:buhahaa:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
July
Mäy!!!
Posts: 180
Joined: 24.04.2009 12:14
Location: Turku

Re: Santtu

Post by July »

:D Hee, toi oli kyllä osuvasti ilmaistu! Eilen kävi just vierailulla yksi lapsuudenkaveri, joka silmät ymmyrkäisinä seurasi bengalitömistelyä: "Eihän kissat ole tuollaisia!" No eipä ole, ei. Bengalit on!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
dth
Riiviörääpäle
Posts: 86
Joined: 15.12.2008 00:50
Location: Hki

Re: Santtu

Post by dth »

Joopa, minähän köytin parveen sen nippusiteillä, niin johan kestää Sandelssin menon.

Ja tässä kuva miten käy kakaroille ketkä ei anna leikata kynsiään:

Image
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
Post Reply