Vanha pappa muutti ruokavaliotaan - itse!

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Post Reply
jjg
Riiviörääpäle
Posts: 66
Joined: 14.08.2008 11:25
Location: Tampere
Contact:

Vanha pappa muutti ruokavaliotaan - itse!

Post by jjg »

Mitä kummaa on tapahtunut?

Sampson meittin siitosuros joka tuli meille USAsta heinäkuussa 1998 - täyttää maaliskuun 15 12 vuotta. Tullessaan meille söi vain teollista valmisruokaa. Söi kaksi kertaa jauhelihaa oltuaan meillä n. kuukauden, ja oksensi molemmat satsit heti. Ilmeisesti ahmi liian nopeasti, mutta senjälkeen ei ole koskenut tarjolla olevaan raakaan lihaan, paitsi ... keskiviikkona aamulla söi pieniksi paloiteltua raakaa possunsuikaletta.
Ja nyt herra pistelee aamu- ja ilta-ateriallaan raakaa possunsuikaletta hyvällä ruokahalulla. Mikä muutti vanhan herran mielenkiinnon näin?

Toivomme että herran masu tykkää muutoksesta, on nimittäin olleet ulosteet löysiä kun söi noita tehdasruokia. Tarjotut raksut kelpaavat edelleen, mutta nyt näyttäisi että raaka liha on mieluisampaa kuin purkkimuusi.
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Vanha pappa muutti ruokavaliotaan - itse!

Post by kapatrik »

Milloinkaan ei siis ole liian vanha kokeilemaan uutta! Mahtaa Sampsonia harmittaa kun koko aikuisikä on mennyt mokomia tehdaspöperöitä syödessä :D
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Vanha pappa muutti ruokavaliotaan - itse!

Post by sulopulla »

Mielenkiintoinen "käänne" Sampsonin arkirutiineissa, ja antaa kieltämättä toivoa muillekin "ronkeleille" joita foorumin jäsenten perheenjäsenistöstä löytyy!! :D
Post Reply