Ulkomaille ilmoittautuminen

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Post Reply
artemis
Riiviörääpäle
Posts: 51
Joined: 01.08.2008 15:37

Ulkomaille ilmoittautuminen

Post by artemis »

Hei,

tuli hinku hankkiutua äkkiä ulkomaan näyttelyyn... Olen joskus aikaisemmin jo printannut ulkomaiseen näyttelyyn ilmoittautumislomakkeen. Se pitää siis täyttää, entä minne se pitää lähettää? Oman yhdistyksen sihteerille, niinkö? Eikö tule turha mutka matkaan, ja ilmoittautuminen viivästyy... Kertokaapa konkarit, miten homma hoituu. Onko eri maille kenties eri käytäntöjä? Ajattelin, josko vaikka tuonne Bourgognen viinialueen suuntaan...
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: Ulkomaille ilmoittautuminen

Post by nekuliini »

Ainakin omalla yhdistykselläni on ihan oma ulkomaan näyttelyistä vastaava henkilö, jolle ulkomaan näyttelyilmoittautumiset on pitänyt lähettää ja hän on sitten toimittanut ne eteen päin. Ruotsin näyttelyiden näyttelysihteerit ovat juuri tuon mutkan takia ohjeistaneet minua kummallakin kertaa laittamaan ilmoittautumiset eteen päin hyvissä ajoin, jopa ennen varsinaista ilmoittautumisajan alkamista. Itse olen siis aina ollut varmuuden vuoksi sähköpostilla yhteydessä näyttelysihteeriin, jos näyttelyilmot jostain syystä viipyy matkalla, että osaavat varautua siihen, että ollaan tulossa näyttelyyn. Olisihan se katastrofaalista, jos ei mahduttaisikaan mukaan kaikkien valmisteluiden jälkeen. Ruotsiin olisi siis taas keväällä huhtikuussa tarkoitus mennä, jos rabiesvasta-aineet on kaikilla kissoilla ok ja joka tapauksessa toukokuussa Tallinnaan, kun sinne ei onneksi noita vasta-ainetestejä vaadita.:)
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
NordicGlow
Mäy!!!
Posts: 117
Joined: 02.09.2008 18:44
Location: Mariehamn
Contact:

Re: Ulkomaille ilmoittautuminen

Post by NordicGlow »

Ruotsin näyttelyistä - Ne tulevat yleensä täyteen nopeasti, että jos haluaa päästä mukaan, niin on parasta maksaa se näyttelymaksu heti ensimmäisenä päivänä ;) (jos siis maksaa etukäteen)
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: Ulkomaille ilmoittautuminen

Post by nekuliini »

Me ollaan maksettu Ruotsissa vasta paikan päällä, mutta olen kyllä varmistanut hyvissä ajoin etukäteen, että meidät on varmasti noteerattu. Eli jos ei maksa etukäteen, niin suosittelen lämpimästi, että siihen näyttelysihteeriin ollaan yhteyksissä.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Post Reply