FIFé ja TICA - näyttelyiden erot ja rekisteröinti

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Mistymoon
Viiksityynyjen valtias
Posts: 730
Joined: 03.08.2008 18:59
Contact:

Re: FIFé ja TICA - näyttelyiden erot ja rekisteröinti

Post by Mistymoon »

Itse olen miettinyt TICA:n pääsiäis näyttelyyn menoa, jos on sopivan matkan päässä. Tietääkö joku, onko huhtikuun 1. vai 2. viikonloppu? Molemmat kun ovat pääsiäistä... Toinen mutka matkaan on URK:n näyttely, johon haluan mennä. Muistelin, että olisi sääntö, vai onko vanhentunut tai onko koskaan ollutkaan..., että näyttelyillä, johon kissa osallistuu, tulee olla 2vkoa väliä?
Toinen TICA asia, jota olen miettinyt, on tuo karanteeni. Itseäni ei asia koske, mutta mitä jos Suomalainen FIFé kasvattaja antaa Suomalaiselle TICA kasvattajalle siitoskollia jalostukseen? Tuleeko kollille karanteeni, eikö kollin pentuja rekata enää FIFéen vuoteen? Vai onko tyystiin kiellettyä antaa toisen yhdistyksen jäsenelle kollia? Saako TICA kollia käyttää rotutoimikunnan kautta FIFé kasvattaja? Minulla ei ole edes omaa siitoskollia, joten ei ole oma lehmä ojassa, mielenkiinnosta kyselen :)
www.bengalcat.fi

Cats leave paw prints on your heart,
But Bengals leave love spots ON YOUR SOUL !!!
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: FIFé ja TICA - näyttelyiden erot ja rekisteröinti

Post by Orja »

Sain tuossa juuri tiedon, että eräs suomalaisen TICA-kasvattajan kasvatti on onnistuneesti rekattu uudella omistajalla Kissaliiton rekisteriin. Eli nyt voin sanoa, että todistetusti toimii :) .

Enpä ollutkaan huomannut tuota ylläolevaa Mistymoonin viestiä. Alfan aiemmin luvattua pääsiäisnäyttelyähän ei ilmeisesti olekaan, mutta 21.3. on jo toisaalla keskusteltu FINTICATsin ja Russian Blue Cats ry:n TICA-näyttely Espoossa viewtopic.php?f=9&t=167.

Kolliasiasta en osaa sanoa. Mitähän FIFén siitoskollisoppari sanoo asiaan...?
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Post Reply