Tallinna 15.-16.11.

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

Nyt on saunassa putipuhdas, loukkaantunut ja tärisevä bengali. Mietin, että huuhdoinkohan tarpeeksi... Yritin kyllä olla huolellinen, mutta se on vähän hankalaa, kun yrittää pitää yhdellä kädellä kiinni sätkyvästä ja plotestoivasta rimpulasta. Sitäpaitsi se onnistui venkoilemaan siihen malliin, että mietin, meniköhän korviin vettä... Varoin toki suihkuttamasta niihin, mutta välillä oli pakko ottaa kahdella kädellä kiinni rintamuksessa kiipeilevästä kissasta ja päästää käsisuihkusta irti.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

Tulipa muuten heti paljon hienompi kissa! Turkki laskeutui saman tien. Eikä Haltia taida edes vihoitella mulle, kun lahjoin sitä herkkutikuilla ja leikillä.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by kainaloinen »

Voooooouuuw! :hula: Sain just vahvarin. Meillä on lauantaina Alva Uddin ja sunnuntaina Jana Knyova. Molemmat uusia tuttavuuksia.

Hitto kun alkaa jännittää! :pomps: En oo vielä ehtinyt pestä Seppoakaan - täytynee tehdä se huomenna.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

Mullekin tuli vahvari :hula: Ja meillä on yllättäen samat tuomarit :D Näyttelykuume kyllä kasvaa taas kivasti...
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

Vitsi, kun olisi hirveästi kaikkea pakollista tehtävää ennen reissua, ja nyt pitää vielä suorittaa keittiön suursiivous ja myrkytys, kiitos ihanien intian jauhokoisien (?) :örmy:

Reissujännitystäkin pukkaa niin, ettei oikein keskittyminen pysy enää kasassa :hiiri: Hyvin menee :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

Haltia on pesty, kynnet leikattu, ilvestupsut nypitty, boksinpäällinen tehty, kamat pakattu... Hitto, että jännittää :bolt: Me lähdetään matkaan huomisaamuna kello 5:30. Toivotaan, ettei VR:llä ole sen suurempia ongelmia, ettei myöhästytä junasta. Reilun tunnin varoajan pitäisi riittää! *kop kop*.

:hula: :hiiri:

Muoks: siis ei kynsiä ole _keilattu_ :D

Joko Sepukka on pesty?
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by kainaloinen »

Joo, Sepukka on pesty tiistai-iltana mutta mietin pitäiskö mun pestä se rasvasäkki vielä uudelleen. :angst: Mä en yleensä tuppaa jännittämään, mutta nyt jännittää ihan hirveästi! Viimekään yönä ei tullut kunnolla uni ja ruoka ei oikein maistu. :insane: Apuva!

Tänään pitäis vielä silitellä verhot ja leikata kynnet & pakata. Ja siivota hoitotätiä ja -setää varten. 8)
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

kainaloinen wrote:Joo, Sepukka on pesty tiistai-iltana mutta mietin pitäiskö mun pestä se rasvasäkki vielä uudelleen. :angst: Mä en yleensä tuppaa jännittämään, mutta nyt jännittää ihan hirveästi! Viimekään yönä ei tullut kunnolla uni ja ruoka ei oikein maistu. :insane: Apuva!
Eikä, me ollaan näköjään ihan samanlaisia jännittäjiä :D Eilen kyselin hädissäni kapatrikilta, että pitäisiköhän mun pestä tuo vielä uudelleen... (en pessyt). Viime yönä touhusin näyttelyvalmistelujen kanssa, menin nukkumaan vasta yhdeltä, enkä saanut unta, kun näyttely pyöri mielessä. Ei ole tosiaan hetkeen ihan näin paljoa jännittänytkään :hiiri:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by kainaloinen »

Jos mulla on tänään aikaa niin saatan vielä pestäkin tuon körilään uusiksi, koska en ole täysin tyytyväinen tuohon turkkiin. Onneksi se asettuu nopeasti, joten pystyyn jäämisen kanssa ei pitäis tulla ongelmia. *apuaapuaapuaapuaapua*
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Tallinna 15.-16.11.

Post by ajapi »

Kehtaanko tunnustaa... Lintsasin ruotsin luennolta, kun en pystynyt keskittymään tekstiin, josta pitäisi tehdä tunnilla referaatti... Ajatukset laukkaa vähän väärissä paikoissa :töks:
(mulla on ihan äärettömän huono keskittymiskyky muutenkin.)
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Post Reply