Haltia

Kissojen kuulumisia ja kissojen omien webbisivujen linkkejä.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Haltia

Post by ajapi »

Haltia kertoo:

Musta tuli eilen tsadilainen. Se on sellainen tyyppi joka asuu Helsinki-nimisessä paikassa. Siellä asuvat pojat on kuulemma tsadin kundeja, joten sellainen mä nyt olen.

Kaksi kivaa tyyppiä tuli tänään verkottamaan meidän parvekkeen, siellä on jännä vahdata tirppuja ja pyöräilijöitä, kuten meidän entisessäkin kodissa. Mamma lupasi laittaa myöhemmin kuvia, mutta nyt sillä on kuulemma joku kuvien siirtoon tarvittava naru jemma- nimisessä paikassa, ilmeisesti noissa laatikoissa jotka on tarkoitettu meidän temppuradaksi. Siellä seassa on muuten hauska seikkailla!

Mä olen huomannut, että mun mamma on paras. Siltä on kiva hakea silityksiä ja rapsutuksia, mä nautin siitä niin että kuola lähtee väkisinkin valumaan. Ehkä se tekee musta mammanpojan, mutta ei mahda mitään. Oon mä silti vielä katu-uskottava, ainakin luulisin.

Mutta heippa hetkeksi, nyt täytyy mennä kauneusunille. Terkut erityisesti kaikille muille tsadilaisille benkuille!
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Haltia

Post by ameise »

Neiti Ylppö toivottaa Haltian tervetulleeksi stadin sykkeeseen ;)
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Haltia

Post by ajapi »

Ai niin, kuvia piti laittaa. Laatu ei päätä huimaa, mutta otan jossain vaiheessa parempia. Ihmettelen edelleen, että miten tuollaisesta ADHD-bengalista, jolle ihminen oli nuorempana kutakuinkin yhdentekevä, tuli varsinainen perskärpänen ja halimussukka :* Välillä meinaa jopa hermo mennä huomionhakuisuuteen :D

Image

Image

Image

Haltia kiittää Neiti Ylppöä tervetulotoivotuksista :) Haltia on viihtynyt stadin sykkeessä vallan mainiosti!
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Haltia

Post by ajapi »

Haltialla onkin viikon kuluttua jännät paikat: herran täytyisi esiintyä tv-mainoksessa. Mainoksessa eteen tulevat tilanteet ovat Haltialle periaatteessa tuttuja näyttelyiden ja valjastelun kautta, mutta aiomme vielä treenata nämä viimeiset päivät, ettei tulisi isoja yllätyksiä kuvauspäivänä. Uusi tilanne on toki aina uusi tilanne, mutta uskon kyllä että Haltia suoriutuu kunnialla jännittävästä tilanteesta. En kehtaa kertoa enempää ennen kuin Haltian osuus on purkissa, mutta sen verran voin kertoa, ettei mainostaja ole ehkä se ihan ensimmäisenä mieleen tuleva :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Haltia

Post by ajapi »

Pulinalaiset voivat syksyn tullen tapittaa tiukasti mainoskanavia, sillä Haltia-herra todellakin vilahtaa muutaman viikon ajan mainostauoilla :) Arvioivat, että tuota esitettäisiin syyskuun viimeisestä viikosta alkaen viiden viikon ajan, aina kymppiuutisten säätauolla ja nelosella joidenkin naisille suunnattujen ohjelmien mainostauoilla. Eli silloin ahkerasti uutisia katsomaan :) Sain spotin nähtäväkseni pari päivää sitten, ja olen siitä asti hihitellyt itsekseni, sen verran absurdia tuo oman rukkasen mainosesiintymisen katsominen on :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Henke
Mäy!!!
Posts: 112
Joined: 31.07.2008 08:51
Location: Espoo

Re: Haltia

Post by Henke »

Hööh, voiko tuota nähdä jossain, meillä kun ei ole telkkaria?
Hamlet BEN n 24 & Ofelia ABY a & Othello SOM n
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Haltia

Post by ajapi »

Toivon että se tulee nettiin kunhan pätkä julkaistaan, sinnehän valtaosa mainoksista taitaa nykyään päätyä :) Laitan kyllä linkin jos sellainen sitten löytyy.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: Haltia

Post by ajapi »

Haltia ilmoittaa ylpeänä, että hän oli TICA-näyttelykauden 2010-2011 EN-alueen (pohjoinen Eurooppa) toiseksi menestyksekkäin bengalikastraatti :) Kutsu kävi Frankfurtissa näyttelyn yhteydessä järjestettävään palkintogaalaan (muutamansadan muun kissanomistajan kanssa :D ), mutta se osuu valitettavasti Kes-Kis -viikonlopulle, joten tyydymme kilistelemään Haltian kunniaksi Jyväskylästä käsin :juo:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
ameise
Kehruukone
Posts: 329
Joined: 07.07.2010 09:09
Location: Helsinki
Contact:

Re: Haltia

Post by ameise »

Vau!! Hieno saavutus, paljon onnea!! :)
Neiti Ylppö BEN n 24
Stella BEN n 24 33
http://taplatytot.blogspot.com/
Hallatar
Riiviörääpäle
Posts: 89
Joined: 02.06.2009 21:07

Re: Haltia

Post by Hallatar »

Valtavan paljon onnea komealle Haltialle sekä tietysti myös omistajalleen :hula:
Post Reply