Page 1 of 3
Ohjelmavinkkejä!
Posted: 06.02.2009 16:52
by sulopulla
Avataas uus topicci näille..
Ja muistutellaan heti kättelyssä tänä iltana kotona olijoita kääntämään SUBILLE klo 19-19.30, uusi sarja KORKEASAARI alkaa!!
Lisäinfoa:
http://www.sub.fi/ohjelmat/index.shtml/ohjelmat?779520
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 09.03.2009 09:33
by sulopulla
TÄNÄÄN!!!!! TV 1 klo 19.05-19.55. Prisma: KOTIKISSAN HISTORIA.
"Maailmassa arvioidaan olevan 600 miljoonaa kissalemmikkiä. Kuinka kissa kesytettiin ja mitä egyptiläisten kissamuumioiden DNA paljastaa.."
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 09.03.2009 09:58
by kainaloinen
Toivottavasti tuo tulee uusintana, kun luulen että olen vielä kotimatkalla tuolloin.. Käsittääkseni ohjelmassa sivutaan kissojen jalostustakin jollain tavalla.
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 09.03.2009 10:50
by Mistymoon
Kiitos muistutuksesta, tämä on katsottava!
Eilen tuli aamulla uusintana Avaran luonnon jakso lumileopardeista, aivan mahtavia isoja kissoja huikeissa vuoristo maisemissa!
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 09.03.2009 13:05
by Orja
Kainaloinen: Prismat bruukaa näkymään Yle Areenassa jonkin aikaa, eiköhän tämäkin.
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 09.03.2009 13:13
by kainaloinen
Jeah. Ja näemmä Prisman sivuilla todetaan dokumenttien esitysajoista seuraavaa:
Prisma-dokumentti
ma klo 19.00
uusinnat:
ti klo 23.50
su klo 13.15
TV1 tänään klo 19.05
Posted: 09.03.2009 17:11
by AshA
Prisma: Kotikissan historia
Kaikkien kissaihmisten on syytä katsoa illan amerikkalainen Prisma-dokumentti.
Siinä selvitellään, missä kissasta tuli ihmisen lemmikki ensimmäistä kertaa.
Apuna salapoliisityössä käytetään mm egyptiläisestä kissamuumiosta sekä
eri puolilta maailmaa, Suomestakin, saatuja dna-näytteitä.
National Geographicin dokumentissa on muutakin mielenkiintoista
tietoa kissojen historiasta. ( Teksti 7-päivää TV-liitteestä. )
[Siirretty samaan ketjuun muitten aihetta käsittelevien viestien kanssa. /Valvoja]
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 16.05.2009 17:07
by sulopulla
VIIMEHETKEN OHJELMAVINKKIÄ ALKUILLALLE eli tänään alkaa klo 18:48 TV1ssä kolmiosainen Avara Luonto:
TIIKERIEN VIIDAKKOKOULU!
Niin ja illallahan kaikki töllöttelee viisuja.. 
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 16.05.2009 18:48
by Shakis
Katsottiin tuota Avaran luonnon tiikerin pentujen elämää ja voi että kun toiset olivat niin isoja ja suloisia !!!
Täytynee muistaa katsoa myös seuraavat kaksi osaa..
Re: Ohjelmavinkkejä!
Posted: 17.05.2009 07:19
by Mistymoon
Ja meille aamuvirkuille Avara luonto tulee aina sunnuntai uusintana, hienoa
Nämä ovat kyllä hienoja! Edellinen lumileopardi ohjelma huikeissa maisemissa tulee mieleeni niin usein, kun katselen bengaleita kotona, niin samoja eleitä ja ilmeitä!