Page 1 of 3

Ohjelmavinkkejä!

Posted: 06.02.2009 16:52
by sulopulla
Avataas uus topicci näille..
Ja muistutellaan heti kättelyssä tänä iltana kotona olijoita kääntämään SUBILLE klo 19-19.30, uusi sarja KORKEASAARI alkaa!!

Lisäinfoa: http://www.sub.fi/ohjelmat/index.shtml/ohjelmat?779520

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 09.03.2009 09:33
by sulopulla
TÄNÄÄN!!!!! TV 1 klo 19.05-19.55. Prisma: KOTIKISSAN HISTORIA.
"Maailmassa arvioidaan olevan 600 miljoonaa kissalemmikkiä. Kuinka kissa kesytettiin ja mitä egyptiläisten kissamuumioiden DNA paljastaa.."

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 09.03.2009 09:58
by kainaloinen
Toivottavasti tuo tulee uusintana, kun luulen että olen vielä kotimatkalla tuolloin.. Käsittääkseni ohjelmassa sivutaan kissojen jalostustakin jollain tavalla.

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 09.03.2009 10:50
by Mistymoon
Kiitos muistutuksesta, tämä on katsottava!
Eilen tuli aamulla uusintana Avaran luonnon jakso lumileopardeista, aivan mahtavia isoja kissoja huikeissa vuoristo maisemissa!

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 09.03.2009 13:05
by Orja
Kainaloinen: Prismat bruukaa näkymään Yle Areenassa jonkin aikaa, eiköhän tämäkin.

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 09.03.2009 13:13
by kainaloinen
Jeah. Ja näemmä Prisman sivuilla todetaan dokumenttien esitysajoista seuraavaa:

Prisma-dokumentti
ma klo 19.00
uusinnat:
ti klo 23.50
su klo 13.15

TV1 tänään klo 19.05

Posted: 09.03.2009 17:11
by AshA
Prisma: Kotikissan historia

Kaikkien kissaihmisten on syytä katsoa illan amerikkalainen Prisma-dokumentti.
Siinä selvitellään, missä kissasta tuli ihmisen lemmikki ensimmäistä kertaa.
Apuna salapoliisityössä käytetään mm egyptiläisestä kissamuumiosta sekä
eri puolilta maailmaa, Suomestakin, saatuja dna-näytteitä.
National Geographicin dokumentissa on muutakin mielenkiintoista
tietoa kissojen historiasta. ( Teksti 7-päivää TV-liitteestä. )

[Siirretty samaan ketjuun muitten aihetta käsittelevien viestien kanssa. /Valvoja]

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 16.05.2009 17:07
by sulopulla
VIIMEHETKEN OHJELMAVINKKIÄ ALKUILLALLE eli tänään alkaa klo 18:48 TV1ssä kolmiosainen Avara Luonto: TIIKERIEN VIIDAKKOKOULU!


Niin ja illallahan kaikki töllöttelee viisuja.. ;)

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 16.05.2009 18:48
by Shakis
Katsottiin tuota Avaran luonnon tiikerin pentujen elämää ja voi että kun toiset olivat niin isoja ja suloisia !!! :*
Täytynee muistaa katsoa myös seuraavat kaksi osaa.. ;)

Re: Ohjelmavinkkejä!

Posted: 17.05.2009 07:19
by Mistymoon
Ja meille aamuvirkuille Avara luonto tulee aina sunnuntai uusintana, hienoa :)
Nämä ovat kyllä hienoja! Edellinen lumileopardi ohjelma huikeissa maisemissa tulee mieleeni niin usein, kun katselen bengaleita kotona, niin samoja eleitä ja ilmeitä!