Page 1 of 2
URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 04.07.2010 15:49
by amna
Onko Vantaan näyttelyyn bengaleita tulossa?
Minä käyn Pöpön kanssa sunnuntaina siellä ja toivottavasti herra saa kolmannen sertinsä.
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 04.07.2010 18:07
by Mummi
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 05.07.2010 00:03
by Feher
Meidän tuleva kissa, sen sisarukset ja äiti on tulossa sinne.
Me tullaan sieltä hakemaan kisu kotiin (: Äiti ja pennut on leokatin kissalasta.
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 05.07.2010 03:42
by Zakulainen
Edelliseen viestiin lisäten pentujen isä Zaku tulossa Vantaalle molemmille päiville.
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 05.07.2010 15:47
by amna
Kiva, saadaan seuraa!

Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 11.07.2010 10:42
by Mistymoon
Tuhannesti onnea Amnalle ja kasvatilleni Pöpölle!!!
TICA & FIFe CHAMPION MISTYMOON´S MR SPOTS A LOT, VALMISTUI MOLEMPIEN KATTOJÄRJESTÖJEN CHAMPIONIKSI ALLE 1 VUODEN IKÄÄ!!!
Pöpö oli myös värin paras ja kokeili reippasti agilityä, hieno homma!!!
Onnea myös muille näytelyn menestyjille

Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 12.07.2010 12:22
by amna
Oli kyllä hyvä reissu!
Seuraavaksi pitää laittaa mietintämyssyn alle, yrittäisimmekö IC-titteliä Pöpön kanssa. Vähintääny ksi ulkomaanreissuhan silloin tarvittaisiin...
Mutta enemmälti TICA-hommiin tulemme keskittymään pidemmällä tulevaisuudessa.
Pöpö oli muuten yhtä leveää hymyä koko näyttelypäivän. Lieköhän sillä osuutta asiaan, kun se oli joutunut olemaan 2 vrk kissahotellissa. Taisi olla mukavampaa näyttelyssä kuin siellä

Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 12.07.2010 12:51
by kapatrik
Tottakai Pöpöstä pitää tulla IC

kun sen pakollisen ulkomaan matkan ajoittaa oikein, saman reissun tuloksilla saattaa päästä aina GIC:ksi asti. Eli menette sillä lailla ulkomaille, että lauantaina tavoittelette viimeistä sertiä luokassa 7 ja valmistutte IC:ksi ja sunnuntaina sitten eka serti luokassa 5 ja sitten kotimaisia GICksi asti. Etelä-Suomesta on Tallinan reissut ja Tukholmankin helppoja ja mukavia, eivätkä edes kovin kalliita! Ilman muuta kannattaa käydä molemmissa näytelmäkerhoissa. TICA-näyttelyitä on vielä toistaiseksi niin harvoin, että hyvä on käydä välillä pitämässä tuntumaa yllä FIFeläisissä.
Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 12.07.2010 17:01
by Bengalinpentu
Onnea Zakulle saavutetusta GIC:sta!

Re: URK Vantaa 10.-11.7.
Posted: 12.07.2010 21:05
by Pikkubengali
Dior (Kultalaakson Dior Adore) onnittelee isää Zakua GIC:stä
