Page 1 of 2

URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 04.07.2010 15:49
by amna
Onko Vantaan näyttelyyn bengaleita tulossa?

Minä käyn Pöpön kanssa sunnuntaina siellä ja toivottavasti herra saa kolmannen sertinsä.

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 04.07.2010 18:07
by Mummi
:thumb:

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 05.07.2010 00:03
by Feher
Meidän tuleva kissa, sen sisarukset ja äiti on tulossa sinne.
Me tullaan sieltä hakemaan kisu kotiin (: Äiti ja pennut on leokatin kissalasta.

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 05.07.2010 03:42
by Zakulainen
Edelliseen viestiin lisäten pentujen isä Zaku tulossa Vantaalle molemmille päiville.

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 05.07.2010 15:47
by amna
Kiva, saadaan seuraa! :cheesy:

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 11.07.2010 10:42
by Mistymoon
Tuhannesti onnea Amnalle ja kasvatilleni Pöpölle!!! :pokaali:
TICA & FIFe CHAMPION MISTYMOON´S MR SPOTS A LOT, VALMISTUI MOLEMPIEN KATTOJÄRJESTÖJEN CHAMPIONIKSI ALLE 1 VUODEN IKÄÄ!!! :oujea:
Pöpö oli myös värin paras ja kokeili reippasti agilityä, hieno homma!!! :cloud9:

Onnea myös muille näytelyn menestyjille :)

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 12.07.2010 12:22
by amna
Oli kyllä hyvä reissu!

Seuraavaksi pitää laittaa mietintämyssyn alle, yrittäisimmekö IC-titteliä Pöpön kanssa. Vähintääny ksi ulkomaanreissuhan silloin tarvittaisiin...
Mutta enemmälti TICA-hommiin tulemme keskittymään pidemmällä tulevaisuudessa.

Pöpö oli muuten yhtä leveää hymyä koko näyttelypäivän. Lieköhän sillä osuutta asiaan, kun se oli joutunut olemaan 2 vrk kissahotellissa. Taisi olla mukavampaa näyttelyssä kuin siellä :yes:

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 12.07.2010 12:51
by kapatrik
Tottakai Pöpöstä pitää tulla IC :) kun sen pakollisen ulkomaan matkan ajoittaa oikein, saman reissun tuloksilla saattaa päästä aina GIC:ksi asti. Eli menette sillä lailla ulkomaille, että lauantaina tavoittelette viimeistä sertiä luokassa 7 ja valmistutte IC:ksi ja sunnuntaina sitten eka serti luokassa 5 ja sitten kotimaisia GICksi asti. Etelä-Suomesta on Tallinan reissut ja Tukholmankin helppoja ja mukavia, eivätkä edes kovin kalliita! Ilman muuta kannattaa käydä molemmissa näytelmäkerhoissa. TICA-näyttelyitä on vielä toistaiseksi niin harvoin, että hyvä on käydä välillä pitämässä tuntumaa yllä FIFeläisissä.

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 12.07.2010 17:01
by Bengalinpentu
Onnea Zakulle saavutetusta GIC:sta! :pokaali:

Re: URK Vantaa 10.-11.7.

Posted: 12.07.2010 21:05
by Pikkubengali
Dior (Kultalaakson Dior Adore) onnittelee isää Zakua GIC:stä :cheesy: