Page 1 of 2
TUROK 27-28.11
Posted: 22.11.2010 11:58
by NordicGlow
Onkos kukaan tulossa Turkuun?
Täältä tulee Lion, Nubia ja Solace

Re: TUROK 27-28.11
Posted: 22.11.2010 13:03
by Mummi
No meinattiin tulla tyttöjen kanssa; lauantaille ei enää mahduttu mutta sunnuntaiksi sitten.
Siitä onkin aikaa, kun olen Turussa ollut näyttelyssä .
Re: TUROK 27-28.11
Posted: 22.11.2010 19:37
by Zakulainen
Zaku on tulossa molemmille päiville, emäntä järkkää kissan paikalle ja seikkailee itse töiden ja näyttelyn välillä.
Re: TUROK 27-28.11
Posted: 26.11.2010 23:32
by Kynsilaukka
Yritämme ehtiä katsomaan sunnuntaina ketä on paikalla, kun kotikaupungista on sentään kyse. Lauantaina emme ehdi, kun on Nero-pojan 2-v synttärit...

Re: TUROK 27-28.11
Posted: 27.11.2010 08:12
by sulopulla
Luettelon mukaan lauantaina 13 ja sunnuntaina 16 kissaa. Ja ainakin nuorissa tulossa jännä kisa erinomaisuudesta..

Re: TUROK 27-28.11
Posted: 27.11.2010 15:35
by sulopulla
Bengalipressi raportoi Turusta:
Paneeliin menossa Apelhuset's Le Roc, Jungle Tabby's Sweet Poison, Leokatin Casanova ja KungsgardenCats Nexus Flipping (?) !!!

Re: TUROK 27-28.11
Posted: 28.11.2010 15:10
by sulopulla
Jaaha, näyttää menevän yksinpuheluksi..Lauantaina oli sangen runsaslukuinen bengaliedustus paneelissa mutta voittoon asti ei tälläkertaa yltänyt kukaan, äänestämään oli kyllä jouduttu..
Tänään sunnuntaina tiettävästi ainakin kolme bengalia paneelissa, joku kertoo varmaan myöhemmin nimiä..

Re: TUROK 27-28.11
Posted: 28.11.2010 15:47
by Mummi
Leokatin Cucu, KungasgardenCats Nexus Flipping ja Leopardette's Nostradamus
Re: TUROK 27-28.11
Posted: 28.11.2010 16:41
by sulopulla
Ja bengalipressi loppuraportoi Turusta: Leokatin Cucu korjasi voiton kotiin, ONNEA!!!

Re: TUROK 27-28.11
Posted: 28.11.2010 16:59
by PinkPanther
JESS
Onnea Cuculle ja huoltojoukoille
