Page 1 of 2

TUROK 27-28.11

Posted: 22.11.2010 11:58
by NordicGlow
Onkos kukaan tulossa Turkuun?

Täältä tulee Lion, Nubia ja Solace :cheesy:

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 22.11.2010 13:03
by Mummi
No meinattiin tulla tyttöjen kanssa; lauantaille ei enää mahduttu mutta sunnuntaiksi sitten.
Siitä onkin aikaa, kun olen Turussa ollut näyttelyssä .

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 22.11.2010 19:37
by Zakulainen
Zaku on tulossa molemmille päiville, emäntä järkkää kissan paikalle ja seikkailee itse töiden ja näyttelyn välillä.

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 26.11.2010 23:32
by Kynsilaukka
Yritämme ehtiä katsomaan sunnuntaina ketä on paikalla, kun kotikaupungista on sentään kyse. Lauantaina emme ehdi, kun on Nero-pojan 2-v synttärit... :)

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 27.11.2010 08:12
by sulopulla
Luettelon mukaan lauantaina 13 ja sunnuntaina 16 kissaa. Ja ainakin nuorissa tulossa jännä kisa erinomaisuudesta.. ;)

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 27.11.2010 15:35
by sulopulla
Bengalipressi raportoi Turusta:
Paneeliin menossa Apelhuset's Le Roc, Jungle Tabby's Sweet Poison, Leokatin Casanova ja KungsgardenCats Nexus Flipping (?) !!! :wau:

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 28.11.2010 15:10
by sulopulla
Jaaha, näyttää menevän yksinpuheluksi..Lauantaina oli sangen runsaslukuinen bengaliedustus paneelissa mutta voittoon asti ei tälläkertaa yltänyt kukaan, äänestämään oli kyllä jouduttu.. ;)
Tänään sunnuntaina tiettävästi ainakin kolme bengalia paneelissa, joku kertoo varmaan myöhemmin nimiä.. :D

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 28.11.2010 15:47
by Mummi
Leokatin Cucu, KungasgardenCats Nexus Flipping ja Leopardette's Nostradamus

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 28.11.2010 16:41
by sulopulla
Ja bengalipressi loppuraportoi Turusta: Leokatin Cucu korjasi voiton kotiin, ONNEA!!! :pokaali:

Re: TUROK 27-28.11

Posted: 28.11.2010 16:59
by PinkPanther
JESS :bumb:
Onnea Cuculle ja huoltojoukoille :pokaali: