Page 1 of 2

ESITTELYNÄYTTELYT

Posted: 05.09.2008 20:29
by Mummi
Olettehan huomanneet, että ISROK järjestää Kuopiossa 13.9 esittelynäyttelyn. Kaikki läheltä ja kaukaa myös sinne levittämään ilosanomaa bengalin kanssa elämisen riemuista. :cheesy:

Re: ESITTELYNÄYTTELY

Posted: 06.09.2008 08:55
by kainaloinen
Mä sain kutsun :) tutulta curliyhdistyksen esittelynäyttelyyn mutta aika ja paikka eivät ole viedä tiedossa. Sinne olisin mieluusti menossa jos se vaan sattuu hyvään aikaan eikä ole hirmuisen kaukana.

Ihmiset, jos ootte menossa esittelynäyttelyihin niin ottakaa ihmeessä yhdistykseltä sitten esitteitä matkaan!

Re: ESITTELYNÄYTTELY

Posted: 06.09.2008 10:40
by Orja
Mä olen menossa Riihimäelle cornarien näyttelyyn 16.11. Sissin ja Sagan kanssa.
Esitteitä voi tulostaa itsekin, se löytyy täältä: http://www.bengalikissat.com/pdf/esite.pdf. Esitettä päivitetään tuonne samaan osoitteeseen, joten sieltä löytyy aina uusin.

Re: ESITTELYNÄYTTELY

Posted: 10.09.2008 08:57
by Orja
En muutes taida päästäkään tuohon yllämainittuun cornarinäyttelyyn Riihimäellä, koska armas Siniseni on antautunut kollille ja laskettu aika osuu vähän liian lähelle näyttelypäivää. Eli toivottavasti joku muu innostuu Riksun reissusta!

Re: ESITTELYNÄYTTELY

Posted: 10.09.2008 10:34
by Mummi
onnea, onnea, onnea vaan
ja monta sinistä ipanaa
toivoo mummi :inluv: :pomps: :hug: :hula: :oujea2: :clap:

Re: ESITTELYNÄYTTELY

Posted: 20.09.2008 18:43
by Orja
Terveiset Klaukkalasta American Curlien esittelynäyttelystä. Bengaleita edustivat Sissi ja Saga. Saga korkkasi näyttelyuransa hienosti voittamalla ylivoimaisesti yleisön ihannemissen tittelin! Eikä siinä vielä kaikki: Sissi sijoittui kakkoseksi! Saga osallistui nuoruuden innolla myös agilitykilpailuun ja sijoittui aikuisten konkarien jälkeen neljänneksi.

:bumb:

Laittaisin kuvia, mutta ne ovat kovin surkeita. Onneksi "Heikki-setä" oli kuvaamassa, joten emmeköhän saa laatuotoksia tuotapikaa.

Re: ESITTELYNÄYTTELYT

Posted: 23.09.2008 16:39
by kapatrik
Laita vaan kuvia vaikka olis (muka) kuinka surkeita :cheesy: Ja onnea suosikkikissoille!

Kes-kisin Keuruun esittelynäyttelyssä on paikalla ihan hieno bengaliedustus, mukaan on ilmoittautunut peräti kolme nuorta täpläturkkia! Mä jätän varmaan Laran kotiin, sillä on ihan tarpeeksi reissua muutenkin kun on tuo TICA viikonloppu ja Pirok alla. Itse olen paikalla järjestävän seuran hommissa.

Re: ESITTELYNÄYTTELYT

Posted: 23.09.2008 18:17
by Orja
Jos nyt ei kummiskaan, mutta tässä pari näytettä Heikiltä:

Oi että kun ketuttaa - Sissi P.

Image

Saga harjoittee tuomaripöydän tapahtumia esittelyssä.

Image

Kuvat siis Heikki Siltala.

Re: ESITTELYNÄYTTELYT

Posted: 23.09.2008 21:08
by kainaloinen
Onneva ihanille suosikeille! :bumb:

Re: ESITTELYNÄYTTELYT

Posted: 23.09.2008 22:48
by ajapi
Wau, onnittelut suosikeille :wau: Olen monesti miettinyt, että yleisön suosikki -titteli olisi varmaan jopa vielä mieluisampi kuin BIS.

Muoks: meiltä jää Keuruu väliin, kun on näköjään samaan aikaan ERY-SYD:in kanssa, mutta onneksi Keuruulle on täpläedustusta tulossa.