Page 1 of 3
SUROK 29.-30.1
Posted: 16.01.2011 13:51
by Mummi
En löytänyt viestiketjua tammikuun lopulla Lahdessa olevasta SUROKin näyttelystä (mikä ei tietty takaa sitä ettei kejua jossain piilon vieressä olisi ollutkin
Mutta näyttely lähestyy ja vahvistusviestit on tuleet jo sähköposteihin.
Millainen bengaliedustus sieltä mahtaa löyty lauantaille ja sunnuntaille?
Ketä on tulossa ja täplikkä'itä,marmorisia ruskeita vai lunta vai peräti kaikkea
Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 16.01.2011 15:13
by kapatrik
Laran kanssa tulemme sunnuntaina, eli ainakin täplää luvassa

Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 16.01.2011 18:58
by ameise
Minä tulen haistelemaan näyttelyilmaa! (vaikka en itse olekaan täplikäs, marmori, enkä lumibengali

) Tähän näyttelyyn siis ainakin vielä ilman kissaa. Täytynee tulla tutustumaan näyttelyn toimintamalliin

Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 16.01.2011 20:40
by Zakulainen
Zaku tulossa molemmiksi päiviksi

. Hakusessa pari kotimaan sertiä luokasta 3, ja sitten puuttuisi enää se yksi ulkomainen....
Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 17.01.2011 00:10
by ajapi
Haltia on paikalla sunnuntaina

Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 17.01.2011 11:09
by Pikkubengali
Kippari paikalla molempina päivinä.
- Ja palveluskuntaa jännittää jo nyt tuleva ensimmäinen näyttely

Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 21.01.2011 15:47
by Dharma
Katselin tuolta näyttelykutsun rotukohtaiselta sivulta, että lauantaina on Bengaleita edustettuna 16 ja sunnuntaina 14 kissaa.
Itse olen ilmoittanut Bombay`n molempiin päiviin. Pitäähän sitä marmoriakin olla mukana!
Vai mitä , Mummi !!
Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 21.01.2011 16:57
by Orja
Lauantaina on Dami paikalla luokassa 11.
Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 21.01.2011 17:52
by Mummi
Dharma wrote: Pitäähän sitä marmoriakin olla mukana!
Vai mitä , Mummi !!
E-H-D-O-T-T-O-M-A-S-T-I

Re: SUROK 29.-30.1
Posted: 22.01.2011 13:42
by kainaloinen
Mä olen tulossa turistiksi lauantaina, kun ei mahduttu Sepon kanssa mukaan.