Page 1 of 3

SUROK 29.-30.1

Posted: 16.01.2011 13:51
by Mummi
En löytänyt viestiketjua tammikuun lopulla Lahdessa olevasta SUROKin näyttelystä (mikä ei tietty takaa sitä ettei kejua jossain piilon vieressä olisi ollutkin :old:
Mutta näyttely lähestyy ja vahvistusviestit on tuleet jo sähköposteihin.
Millainen bengaliedustus sieltä mahtaa löyty lauantaille ja sunnuntaille?
Ketä on tulossa ja täplikkä'itä,marmorisia ruskeita vai lunta vai peräti kaikkea

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 16.01.2011 15:13
by kapatrik
Laran kanssa tulemme sunnuntaina, eli ainakin täplää luvassa :)

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 16.01.2011 18:58
by ameise
Minä tulen haistelemaan näyttelyilmaa! (vaikka en itse olekaan täplikäs, marmori, enkä lumibengali :D ) Tähän näyttelyyn siis ainakin vielä ilman kissaa. Täytynee tulla tutustumaan näyttelyn toimintamalliin :)

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 16.01.2011 20:40
by Zakulainen
Zaku tulossa molemmiksi päiviksi :) . Hakusessa pari kotimaan sertiä luokasta 3, ja sitten puuttuisi enää se yksi ulkomainen....

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 17.01.2011 00:10
by ajapi
Haltia on paikalla sunnuntaina :)

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 17.01.2011 11:09
by Pikkubengali
Kippari paikalla molempina päivinä.
- Ja palveluskuntaa jännittää jo nyt tuleva ensimmäinen näyttely :wau:

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 21.01.2011 15:47
by Dharma
Katselin tuolta näyttelykutsun rotukohtaiselta sivulta, että lauantaina on Bengaleita edustettuna 16 ja sunnuntaina 14 kissaa.
Itse olen ilmoittanut Bombay`n molempiin päiviin. Pitäähän sitä marmoriakin olla mukana! :clap:
Vai mitä , Mummi !!

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 21.01.2011 16:57
by Orja
Lauantaina on Dami paikalla luokassa 11.

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 21.01.2011 17:52
by Mummi
Dharma wrote: Pitäähän sitä marmoriakin olla mukana! :clap:
Vai mitä , Mummi !!
E-H-D-O-T-T-O-M-A-S-T-I ;) :cloud9:

Re: SUROK 29.-30.1

Posted: 22.01.2011 13:42
by kainaloinen
Mä olen tulossa turistiksi lauantaina, kun ei mahduttu Sepon kanssa mukaan.