Page 1 of 1

RuRok 25.-26.8.2012

Posted: 09.07.2012 21:35
by ameise
Ja avataanpas samaan syssyyn toinen ketju.

RuRokiin olen ilmoittamassa Ylppöä molemmiksi päiviksi. :)

Re: RuRok 25.-26.8.2012

Posted: 11.07.2012 17:29
by tÄhti
Ei sattuisi olemaan kukaan Tampereen suunnalta menossa tänne RuRokin näyttelyihin? Mietin pitäisikö yhdeksi päiväksi lähteä Luken kanssa. Lähteä ensimmäistä sertiä tavoittelemaan :)

Miksei kukaan varoittanut, että nämä näyttelyt vievät mukanaan. Ja kohta alkaa hevospiireissä ihmettelemään kun olen aina heidän kisojen aikaan jossain näyttelyissä :D

Re: RuRok 25.-26.8.2012

Posted: 15.07.2012 22:53
by PinkPanther
Meiltä mukana molempina päivinä Iines ja Ossi.

tÄhti: Minun kyytiin saattaisi lauantaina mahtua, jos nuo matkakumppanit meinaavat todellakin tulla paikalle vain sunnuntaina. Varmistelen heiltä tuota asiaa ja ilmoitan sitten sinulle.

Re: RuRok 25.-26.8.2012

Posted: 29.07.2012 18:17
by ameise
Jepjep, ja tänne tosiaan Stella toivottavasti ottaa Ylpön paikan molempina päivinä..

*sihteeriltä tuli sähköpostia että vaihto onnistui :)

Re: RuRok 25.-26.8.2012

Posted: 01.08.2012 08:34
by Mummi
:) hienoa

Re: RuRok 25.-26.8.2012

Posted: 01.08.2012 10:19
by tÄhti
Lauantaille on Luke ilmoitettu, ensimmäistä sertiä lähdetään hamuilemaan. Tehdään tällä kertaa tälläinen pika reissu... aamulla matkaan, näyttelyt ja reissussa rähjääntyneenä takaisin Tampereelle :)