Page 1 of 1
RuRok 25.-26.8.2012
Posted: 09.07.2012 21:35
by ameise
Ja avataanpas samaan syssyyn toinen ketju.
RuRokiin olen ilmoittamassa Ylppöä molemmiksi päiviksi.

Re: RuRok 25.-26.8.2012
Posted: 11.07.2012 17:29
by tÄhti
Ei sattuisi olemaan kukaan Tampereen suunnalta menossa tänne RuRokin näyttelyihin? Mietin pitäisikö yhdeksi päiväksi lähteä Luken kanssa. Lähteä ensimmäistä sertiä tavoittelemaan
Miksei kukaan varoittanut, että nämä näyttelyt vievät mukanaan. Ja kohta alkaa hevospiireissä ihmettelemään kun olen aina heidän kisojen aikaan jossain näyttelyissä

Re: RuRok 25.-26.8.2012
Posted: 15.07.2012 22:53
by PinkPanther
Meiltä mukana molempina päivinä Iines ja Ossi.
tÄhti: Minun kyytiin saattaisi lauantaina mahtua, jos nuo matkakumppanit meinaavat todellakin tulla paikalle vain sunnuntaina. Varmistelen heiltä tuota asiaa ja ilmoitan sitten sinulle.
Re: RuRok 25.-26.8.2012
Posted: 29.07.2012 18:17
by ameise
Jepjep, ja tänne tosiaan Stella toivottavasti ottaa Ylpön paikan molempina päivinä..
*sihteeriltä tuli sähköpostia että vaihto onnistui

Re: RuRok 25.-26.8.2012
Posted: 01.08.2012 08:34
by Mummi

hienoa
Re: RuRok 25.-26.8.2012
Posted: 01.08.2012 10:19
by tÄhti
Lauantaille on Luke ilmoitettu, ensimmäistä sertiä lähdetään hamuilemaan. Tehdään tällä kertaa tälläinen pika reissu... aamulla matkaan, näyttelyt ja reissussa rähjääntyneenä takaisin Tampereelle
