Foorumilaiset esittäytyvät
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
-
huiskamestari
- Riiviörääpäle
Re: Foorumilaiset esittäytyvät
Meillä ei ole mies(eli minä rajoittanut kissojen määrää), mutta vaimo oli kyllä välillä sitä mieltä että neljättä kissaa ei tule, mutta sieltä se tammikuussa tulee 
Bengalipulinaan ilmottaudun, hauskaa on lukea bengaleista ja yritän itsekkin ehtiä omien bengaleiden kuulumisia kertoa. Juuri nyt meillä on vilinä ja vilske, sillä kauan ja hartaasti toivotut bengali pennut ovat 6 viikkoisia ja täpläturkkien kehitystä on aivan lumoavaa seurata. Meillä asustaa Milou (Alfajiri Vumilio) tyttäriensä Annin (Mistymoon´s Susunia) ja Pullan (Mistymoon´s Darjeeling) kanssa. Terveisiä palstalle Annin ja Pullan veljelle Pumballe (Mistymoon´s Malbazar), Daltonin sisarparven kolmannelle jäsenelle
Lisäksi meillä on puolikas Vihtorista (Ashanti Victory Dance) toinen puoli kuuluu Alfajiri kissalalle
Bengaleihin olemme hurahtaneet koko perhe ja tunnen itseni käsittämättömän onnekkaaksi saadessani jakaa elämäni näiden upeiden kissojen kanssa 
Nomutta hei, Mistymoon, just tossa edellisellä sivulla esittelinkin itseni, ja kerroinkin että olen ehkä tuleva bengalin omistaja.
Kunhan pääsen pentujanne katsomaan, niin luulen että viimeistään silloin teen sen varauksen. Hih.
Mitäköhän Lasse ja Lösö tuumaavat mahdollisesta uudesta tulokkaasta..?
Kunhan pääsen pentujanne katsomaan, niin luulen että viimeistään silloin teen sen varauksen. Hih.
Mitäköhän Lasse ja Lösö tuumaavat mahdollisesta uudesta tulokkaasta..?
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
Heh, bengalismidiagnoosin tehnyt sai tartunnan itsekinhuiskamestari wrote:Meillä ei ole mies(eli minä rajoittanut kissojen määrää), mutta vaimo oli kyllä välillä sitä mieltä että neljättä kissaa ei tule, mutta sieltä se tammikuussa tulee
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
-
Kynsilaukka
- Riiviörääpäle
Hyvää Uutta Vuotta!
Vuosi on vaihtunut ja sen mukana tulevat uudet kujeet. Meille tämä vuosi merkitsee uutta perheenjäsentä ja hänen mukanaan tulevia muutoksia. Mutta joka tapauksessa, olkaa hyvä, ohessa kuvat tulokkastamme Nero-pojasta (mikäli kuvien siirtäminen onnistuu ensikertalaiselta).

Kuvat on otettu Neron ollessa tasan kuukauden ikäinen muutamia päiviä sitten. Meistä kaveri on aivan upea pakkaus...
Vuosi on vaihtunut ja sen mukana tulevat uudet kujeet. Meille tämä vuosi merkitsee uutta perheenjäsentä ja hänen mukanaan tulevia muutoksia. Mutta joka tapauksessa, olkaa hyvä, ohessa kuvat tulokkastamme Nero-pojasta (mikäli kuvien siirtäminen onnistuu ensikertalaiselta).

Kuvat on otettu Neron ollessa tasan kuukauden ikäinen muutamia päiviä sitten. Meistä kaveri on aivan upea pakkaus...
Kynsilaukka
Olenkohan ensimmäinen tällä foorumilla joka EI VIELÄ omista omaa bengalia...
Tämä on siis kertakaikkiaan upea kissarotu eikä bengalikuume meinaa hellittää millään...
Vaikka en tiedä että tarvitseekohan se helpottaakaan.
Ihan kissaton en kuitenkaan ole vaan kotonamme asustaa kaksi puolipitkäkarvaista rotukissaa.

Eli parantumaton kissaihminen olen.
Tämä on siis kertakaikkiaan upea kissarotu eikä bengalikuume meinaa hellittää millään...
Vaikka en tiedä että tarvitseekohan se helpottaakaan.
Eli parantumaton kissaihminen olen.
Tervetuloa joukkoon.
Et sinä ensimmäinen etkä toivottavasti viimeinenkään palstalle tulija ole, jolla ei (vielä
) ole omaa bengalia. Täällä on mukava lueskella ja kirjoitella terveisiä ja kuulumisia ja kysellä kaikesta mieltä askarruttavasta ja antaa vihjeitä ja vinkkejä omista hyvistä löydöistä ja kissaideoista muillekin.
Pidetään yhdessä hauskaa
Et sinä ensimmäinen etkä toivottavasti viimeinenkään palstalle tulija ole, jolla ei (vielä
Pidetään yhdessä hauskaa
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Eikä mikä pikku suloisuus on Kynsilaukalle tulossa! Mä haluan kanssa!
miljoona kertaa
miljoona kertaa
Nala bengali
ja Simba maatiainen
ja Simba maatiainen
Ei mullakaan ole bengalia (ainakaan vielä). Ensi viikolla menen pentua katsomaan, ja arvata saattaa miten siinä varmaan tulee käymään.sari wrote:Olenkohan ensimmäinen tällä foorumilla joka EI VIELÄ omista omaa bengalia...
Täälä jaloissa pyörii jo 2 kissaa (balineesi ja maatiainen) ja saa nähdä mitä ne tuumaavat mahdollisesta uudesta riiviöstä.
Life is just a big illusion, and we all believe in it.
-
Kynsilaukka
- Riiviörääpäle
Hei,
Tervetuloa kaikille uusille (joilla ei kenties VIELÄ) ole omaa bengalia. Parantumaton sairaus, johon meille on lääke saapumassa (huonon matikkapääni mukaan) noin kuuden ja puolen viikon (joko niin pian??- oli pakko tarkistaa kalenterista!) kuluttua. Väliin mahtuu joku ties jo koska varattu ulkomaan reissu - pakko kai sinnekin on lähteä - mutta senkin ajan voisi mielummin istua kotona valmistelemassa Nero-pojulle kaikkea ajankulua.
Meillä on remontoitu tätä vanhahkoa taloa jo iät ja ajat ja vaikka ns. loppusuoralla ollaankin, niin olen ajatellut, että ei tästä mitään tule ikinä. Arvaatte kai, että viimeviikkoisen Neron kasvattajan luona vierailun jälkeen rakas mieheni löysi jostain extra-super-turbo -vaihteen ja kas - tänään maalattiin jo yläkerran portaita. (Seitsemän rappua hinkkautui päivässä, kun edellisiin noin yhdeksään meni "pikkuisen" enemmän aikaa.) Voi kun olismme saaneet kissan jo vuosi vai oliko se 1½ sitten - olisin saanut nauttia upeasta portaikosta enkä sanoa kaikille vierailjoille, että tämä on nyt vielä hieman kesken... Okey, olisinhan minä voinut sen tehdä, mutta tuo käsivarresa oleva pikkuruinen papu ei montaa hinkkaustuntia viikossa jaksa. Ihana mieheni saa upean portaikon aikaan, jolla Neron on hyvä ravata edestakaisin...
Onko teillä kissat saaneet aikaan jotain eriskumallisuuksia toisessa puoliskossanne/perheenne jäsenissä?
Toimeliasta vuotta teille kaikille - nykyiselle ja ehkä tuleville - bengali-ihmisille!
Tervetuloa kaikille uusille (joilla ei kenties VIELÄ) ole omaa bengalia. Parantumaton sairaus, johon meille on lääke saapumassa (huonon matikkapääni mukaan) noin kuuden ja puolen viikon (joko niin pian??- oli pakko tarkistaa kalenterista!) kuluttua. Väliin mahtuu joku ties jo koska varattu ulkomaan reissu - pakko kai sinnekin on lähteä - mutta senkin ajan voisi mielummin istua kotona valmistelemassa Nero-pojulle kaikkea ajankulua.
Meillä on remontoitu tätä vanhahkoa taloa jo iät ja ajat ja vaikka ns. loppusuoralla ollaankin, niin olen ajatellut, että ei tästä mitään tule ikinä. Arvaatte kai, että viimeviikkoisen Neron kasvattajan luona vierailun jälkeen rakas mieheni löysi jostain extra-super-turbo -vaihteen ja kas - tänään maalattiin jo yläkerran portaita. (Seitsemän rappua hinkkautui päivässä, kun edellisiin noin yhdeksään meni "pikkuisen" enemmän aikaa.) Voi kun olismme saaneet kissan jo vuosi vai oliko se 1½ sitten - olisin saanut nauttia upeasta portaikosta enkä sanoa kaikille vierailjoille, että tämä on nyt vielä hieman kesken... Okey, olisinhan minä voinut sen tehdä, mutta tuo käsivarresa oleva pikkuruinen papu ei montaa hinkkaustuntia viikossa jaksa. Ihana mieheni saa upean portaikon aikaan, jolla Neron on hyvä ravata edestakaisin...
Onko teillä kissat saaneet aikaan jotain eriskumallisuuksia toisessa puoliskossanne/perheenne jäsenissä?
Toimeliasta vuotta teille kaikille - nykyiselle ja ehkä tuleville - bengali-ihmisille!
Kynsilaukka