RUROK 23-24.8.

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: RUROK 23-24.8.

Post by kapatrik »

Mulle ei vielä vahvareita ollut tullut, mutta ajapille oli (samassa talossa asutaan...) ja lauantaina on ruskeatäplikkäillä Jarmo Räihä, ben n 22 Alva Uddin, ben n 24 33 Thea Friscovec, Haltia ei ole tulossa sunnuntaina, joten ajapilla ei ollut tietoa sunnuntain tuomarijaosta.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by Orja »

Sirin vahvarit tulivat, joten tässä lisää faktaa tuomareista sunnuntaina:

22 Räihä
24 Marie Westerlund

Lumipalleroita ei sunnuntaina taida ollakaan.
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by kainaloinen »

Hmm... Räihää meillä ei ole vielä ollutkaan, mutta Marie Westerlund taisi todeta Sepukan ihkaensimmäisessä näyttelyssä että poika näyttää syöneen kaverinsa aamupalaksi. :D Saa nähdä onko Sepukka nyt syönyt kaverinsa..
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: RUROK 23-24.8.

Post by kapatrik »

Räihä on tooodella tarkka kissojen linjojen suhteen. Sellasetkin kissat, jotka eivät todellakaan ole dietin tarpeessa ovat usein Räihän mielestä ainakin "ihan niillä rajoilla". Mutta jospa Sepukan hurmaava olemus sulattaisi tuomarin. Mä muuten muistan ton Westerlundin kommentin :D Muutenhan hän tykkäsi Seposta, eikös vaan ja nauroi tuon kommentin päälle.

Laralla ei ole Westerlundia aikaisemmin ollutkaan. Räihällä on kerran oltu luokassa 5.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by Orja »

Ehkäpä Räihä saisi positiivisia kokemuksia bengaleista, kun Seppo Sepukka on niin rauhallinen (näyttelyissä). Meillä on ollut Räihä kahteen kertaan, ja ihmettelin vähän että joko taas se on täplikkäillä...?!

Sissistä sen ollessa pulskassa kunnossa Räihä tykkäsi - kommentoi, että tyttö on vielä kasvavassa iässä eikä ole kroppa ihan tasapainossa, mutta läskiksi ei haukkunut. Vaikka läskihän se oli ;) . Westerlundkin meillä on ollut, mutta mitään muistikuvaa ei siitä keissistä jäänyt...
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by kainaloinen »

Mulle ei ainakaan vielä eilen ollut tullut vahvaria, joten toivottavasti meidät nyt on sitten huolittu mukaan... :huh: Tuli vaan taas mieleen että kai mä nyt sitten varmasti lähetin ne ilmot. :angst:

* Lis. 15.8.: Huh, vahvari tuli eilen. ;)
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by Orja »

Jee :hula:

Ehdin jo säikähtää että Seppo jää pois vuoden päätapahtumasta ;)
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by kainaloinen »

Mites ihmeessä netissä olevaan tuomarijakoon on merkattu sunnuntaille (n 24) Wendel Stoop..? :raaps: On kyllä ylipäänsä mulle ihan tuntematon suuruus.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by Orja »

Kas, kas. Aattelin että onko Westerlund ehkä joutunut perumaan, mutta onhan sekin siellä! Outoa. En määkään tiedä tosta - vaikuttaa myös meikäläisen elämään, koska sama tuomari on russeilla.
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: RUROK 23-24.8.

Post by sulopulla »

Paikallaolleet, kertokaapa tuloksia/tunnelmia!!!

:poppis:
Post Reply