RUROK 23-24.8.
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: RUROK 23-24.8.
Mulle ei vielä vahvareita ollut tullut, mutta ajapille oli (samassa talossa asutaan...) ja lauantaina on ruskeatäplikkäillä Jarmo Räihä, ben n 22 Alva Uddin, ben n 24 33 Thea Friscovec, Haltia ei ole tulossa sunnuntaina, joten ajapilla ei ollut tietoa sunnuntain tuomarijaosta.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: RUROK 23-24.8.
Sirin vahvarit tulivat, joten tässä lisää faktaa tuomareista sunnuntaina:
22 Räihä
24 Marie Westerlund
Lumipalleroita ei sunnuntaina taida ollakaan.
22 Räihä
24 Marie Westerlund
Lumipalleroita ei sunnuntaina taida ollakaan.
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
-
kainaloinen
- Viiksityynyjen valtias
- Posts: 662
- Joined: 21.07.2008 12:44
- Location: Jämsä
- Contact:
Re: RUROK 23-24.8.
Hmm... Räihää meillä ei ole vielä ollutkaan, mutta Marie Westerlund taisi todeta Sepukan ihkaensimmäisessä näyttelyssä että poika näyttää syöneen kaverinsa aamupalaksi.
Saa nähdä onko Sepukka nyt syönyt kaverinsa..
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Re: RUROK 23-24.8.
Räihä on tooodella tarkka kissojen linjojen suhteen. Sellasetkin kissat, jotka eivät todellakaan ole dietin tarpeessa ovat usein Räihän mielestä ainakin "ihan niillä rajoilla". Mutta jospa Sepukan hurmaava olemus sulattaisi tuomarin. Mä muuten muistan ton Westerlundin kommentin
Muutenhan hän tykkäsi Seposta, eikös vaan ja nauroi tuon kommentin päälle.
Laralla ei ole Westerlundia aikaisemmin ollutkaan. Räihällä on kerran oltu luokassa 5.
Laralla ei ole Westerlundia aikaisemmin ollutkaan. Räihällä on kerran oltu luokassa 5.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: RUROK 23-24.8.
Ehkäpä Räihä saisi positiivisia kokemuksia bengaleista, kun Seppo Sepukka on niin rauhallinen (näyttelyissä). Meillä on ollut Räihä kahteen kertaan, ja ihmettelin vähän että joko taas se on täplikkäillä...?!
Sissistä sen ollessa pulskassa kunnossa Räihä tykkäsi - kommentoi, että tyttö on vielä kasvavassa iässä eikä ole kroppa ihan tasapainossa, mutta läskiksi ei haukkunut. Vaikka läskihän se oli
. Westerlundkin meillä on ollut, mutta mitään muistikuvaa ei siitä keissistä jäänyt...
Sissistä sen ollessa pulskassa kunnossa Räihä tykkäsi - kommentoi, että tyttö on vielä kasvavassa iässä eikä ole kroppa ihan tasapainossa, mutta läskiksi ei haukkunut. Vaikka läskihän se oli
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
-
kainaloinen
- Viiksityynyjen valtias
- Posts: 662
- Joined: 21.07.2008 12:44
- Location: Jämsä
- Contact:
Re: RUROK 23-24.8.
Mulle ei ainakaan vielä eilen ollut tullut vahvaria, joten toivottavasti meidät nyt on sitten huolittu mukaan...
Tuli vaan taas mieleen että kai mä nyt sitten varmasti lähetin ne ilmot. 
* Lis. 15.8.: Huh, vahvari tuli eilen.
* Lis. 15.8.: Huh, vahvari tuli eilen.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Re: RUROK 23-24.8.
Jee
Ehdin jo säikähtää että Seppo jää pois vuoden päätapahtumasta
Ehdin jo säikähtää että Seppo jää pois vuoden päätapahtumasta
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
-
kainaloinen
- Viiksityynyjen valtias
- Posts: 662
- Joined: 21.07.2008 12:44
- Location: Jämsä
- Contact:
Re: RUROK 23-24.8.
Mites ihmeessä netissä olevaan tuomarijakoon on merkattu sunnuntaille (n 24) Wendel Stoop..?
On kyllä ylipäänsä mulle ihan tuntematon suuruus.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Re: RUROK 23-24.8.
Kas, kas. Aattelin että onko Westerlund ehkä joutunut perumaan, mutta onhan sekin siellä! Outoa. En määkään tiedä tosta - vaikuttaa myös meikäläisen elämään, koska sama tuomari on russeilla.
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Re: RUROK 23-24.8.
Paikallaolleet, kertokaapa tuloksia/tunnelmia!!!
