PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Millonhan tänne mahtoikaan olla viimeinen ilmoittautumispäivä....? No Pirokin sivuiltahan se varmaan selviää. Odottelen nimittäin edelleen TICA-papruja. Jos tänään ei ole tullut, niin amerikoihin lähtee meili.
Edit: kääks, jo 22.8.!!!! Täytyy varmaan se maksaa, ja pidellä peukkuja pystyssä että rekkarinumero ehtii...
Edit: kääks, jo 22.8.!!!! Täytyy varmaan se maksaa, ja pidellä peukkuja pystyssä että rekkarinumero ehtii...
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Me ollaan tulossa Haltian kanssa sunnuntaina, jos vaan saan joskus tuon ilmon postiin
Havahduin koko asiaan vasta toissapäivänä, ja ilman nettiä on yllättävän vaikea operoida. Nyt on kuitenkin ilmo tulostettu, ja kun saan kotona katsottua rekkarit, saan kirjeen vihdoin huomenna postiin
Toivottavasti mahdutaan mukaan.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Jee! Ihan kivasti näyttää PIROKin näyttelylaskurin mukaan bengaleita olevan tulossa. Peukutukset vielä tässäkin Sagan rekisteröinnin nopean edistymisen puolesta. Taidan itse odottaa ensin vahvarit ennen kuin rupean minkäänlaisia verhoja ompelemaan.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
PIROKin tuomarijako!
Lauantaina:
BEN n 22, BEN n 24 32: Donatela Mastrangelo (SK)
BEN n 22 32: Fabrice Calmès (CH)
BEN n 24, BEN n 24 33: Lone Lund (DK)
Sunnuntaina:
BEN n 22, n BEN 24 32: Mira Fonsén (FI)
BEN n 22 32: Jaana Jyrkinen (FI)
BEN n 24: Marteinn Tausen (IS)
BEN n 24 31: Donatela Mastrangelo (SK)
BEN n 24 33: Monica Bokström (SE)
Ajatelkaas miten paljon värejä!!!!!!
Lauantaina:
BEN n 22, BEN n 24 32: Donatela Mastrangelo (SK)
BEN n 22 32: Fabrice Calmès (CH)
BEN n 24, BEN n 24 33: Lone Lund (DK)
Sunnuntaina:
BEN n 22, n BEN 24 32: Mira Fonsén (FI)
BEN n 22 32: Jaana Jyrkinen (FI)
BEN n 24: Marteinn Tausen (IS)
BEN n 24 31: Donatela Mastrangelo (SK)
BEN n 24 33: Monica Bokström (SE)
Ajatelkaas miten paljon värejä!!!!!!
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Kiitos tiedosta! Onpas meillä mukavat tuomarit! Ja sunnuntaina kunnon värikavalkaadi 
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Meille tuli näköjään jo vahvarikin postissa. Hauska näyttely tiedossa 
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
-
kainaloinen
- Viiksityynyjen valtias
- Posts: 662
- Joined: 21.07.2008 12:44
- Location: Jämsä
- Contact:
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Mä en ehkä kestä tätä odottelua. Nyt alkaa olla sellaiset "tuliset hiilet" -fiilikset. 
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Olen jännittänyt pentujen rekisterikirjoja, kun ei ole kuulunut mitään, että ehtivätkö tähän näyttelyyn. Tänään sitten kyselin niiden perään ja sain rekisterinumerot. Paperit on paraikaa käsittelyssä, joten hyvällä tsäkällä saadaan näyttelyyn mennessä ihan viralliset rekkaritkin. Pääasia, että rekisterinumerot on pennuilla. Lumi tulee meiltä sitten vain lauantaiksi, mutta sunnuntaina ovat kaikki muut bengalit paikalla. Vähän jänskättää, kun ensimmäistä kertaa meidän bengalikasvatit esiintyvät näyttelyssä. En meinaa pysyä nahoissani. 
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Terveiset Tampereelta. Päivä oli bengaleille historiallinen. Sen lisäksi, että paikalla olivat edustettuina ensimmäistä kertaa kaikki lumivärit, paneelissa oli varmastikin ensimmäistä kertaa Suomessa yhdessä ja samassa luokassa neljä (4!!!!!) bengalia! Onnittelut pentuköörille:
Kattiklaanin Carousel Lady (Kieppi) BEN n 24 32
Kattiklaanin Cross Fire Man (Liekki) BEN n 22 32
Glitterglam Arctic Saga (Saga) BEN n 24 31
SiruCats Dorabella Dionne BEN n 24
Valitettavasti kategoriavoittoa ei kvartetille tullut, mutta Saga keräsi kolme ääntä, kun voittaja sai neljä ääntä.

Kattiklaanin Carousel Lady (Kieppi) BEN n 24 32
Kattiklaanin Cross Fire Man (Liekki) BEN n 22 32
Glitterglam Arctic Saga (Saga) BEN n 24 31
SiruCats Dorabella Dionne BEN n 24
Valitettavasti kategoriavoittoa ei kvartetille tullut, mutta Saga keräsi kolme ääntä, kun voittaja sai neljä ääntä.
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta
Oli tosiaan makoisaa nähdä neljä bengalipentua samassa paneelissa
Sääli ettei voittoa silti herunut, mutta eiköhän sekin ole vielä joku päivä edessä. Kovasti tuomarit ihailivat koko pentukööriä.
Itsekkäästi mainostan, että Haltia eli SiruCats Bandhu edusti paneelissa perinteisiä ruskeatäplikkäitä, ja sai kaikkien aikojen ensimmäisen äänenkin
Se tuntui jo itsessään voitolta ja kruunasi hyvän päivän 
Itsekkäästi mainostan, että Haltia eli SiruCats Bandhu edusti paneelissa perinteisiä ruskeatäplikkäitä, ja sai kaikkien aikojen ensimmäisen äänenkin
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."