PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by Orja »

Millonhan tänne mahtoikaan olla viimeinen ilmoittautumispäivä....? No Pirokin sivuiltahan se varmaan selviää. Odottelen nimittäin edelleen TICA-papruja. Jos tänään ei ole tullut, niin amerikoihin lähtee meili.

Edit: kääks, jo 22.8.!!!! Täytyy varmaan se maksaa, ja pidellä peukkuja pystyssä että rekkarinumero ehtii...
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by ajapi »

Me ollaan tulossa Haltian kanssa sunnuntaina, jos vaan saan joskus tuon ilmon postiin :D Havahduin koko asiaan vasta toissapäivänä, ja ilman nettiä on yllättävän vaikea operoida. Nyt on kuitenkin ilmo tulostettu, ja kun saan kotona katsottua rekkarit, saan kirjeen vihdoin huomenna postiin :D Toivottavasti mahdutaan mukaan.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by nekuliini »

Jee! Ihan kivasti näyttää PIROKin näyttelylaskurin mukaan bengaleita olevan tulossa. Peukutukset vielä tässäkin Sagan rekisteröinnin nopean edistymisen puolesta. Taidan itse odottaa ensin vahvarit ennen kuin rupean minkäänlaisia verhoja ompelemaan.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by Orja »

PIROKin tuomarijako!

Lauantaina:
BEN n 22, BEN n 24 32: Donatela Mastrangelo (SK)
BEN n 22 32: Fabrice Calmès (CH)
BEN n 24, BEN n 24 33: Lone Lund (DK)

Sunnuntaina:
BEN n 22, n BEN 24 32: Mira Fonsén (FI)
BEN n 22 32: Jaana Jyrkinen (FI)
BEN n 24: Marteinn Tausen (IS)
BEN n 24 31: Donatela Mastrangelo (SK)
BEN n 24 33: Monica Bokström (SE)

Ajatelkaas miten paljon värejä!!!!!! :wau:
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by kapatrik »

Kiitos tiedosta! Onpas meillä mukavat tuomarit! Ja sunnuntaina kunnon värikavalkaadi :)
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by ajapi »

Meille tuli näköjään jo vahvarikin postissa. Hauska näyttely tiedossa :)
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by kainaloinen »

Mä en ehkä kestä tätä odottelua. Nyt alkaa olla sellaiset "tuliset hiilet" -fiilikset. :hiiri:
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by nekuliini »

Olen jännittänyt pentujen rekisterikirjoja, kun ei ole kuulunut mitään, että ehtivätkö tähän näyttelyyn. Tänään sitten kyselin niiden perään ja sain rekisterinumerot. Paperit on paraikaa käsittelyssä, joten hyvällä tsäkällä saadaan näyttelyyn mennessä ihan viralliset rekkaritkin. Pääasia, että rekisterinumerot on pennuilla. Lumi tulee meiltä sitten vain lauantaiksi, mutta sunnuntaina ovat kaikki muut bengalit paikalla. Vähän jänskättää, kun ensimmäistä kertaa meidän bengalikasvatit esiintyvät näyttelyssä. En meinaa pysyä nahoissani. :blissy:
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by Orja »

Terveiset Tampereelta. Päivä oli bengaleille historiallinen. Sen lisäksi, että paikalla olivat edustettuina ensimmäistä kertaa kaikki lumivärit, paneelissa oli varmastikin ensimmäistä kertaa Suomessa yhdessä ja samassa luokassa neljä (4!!!!!) bengalia! Onnittelut pentuköörille:

Kattiklaanin Carousel Lady (Kieppi) BEN n 24 32
Kattiklaanin Cross Fire Man (Liekki) BEN n 22 32
Glitterglam Arctic Saga (Saga) BEN n 24 31
SiruCats Dorabella Dionne BEN n 24

Valitettavasti kategoriavoittoa ei kvartetille tullut, mutta Saga keräsi kolme ääntä, kun voittaja sai neljä ääntä.

:hula: :clap: :thumb:
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: PIROK 4.-5.10.2008 ja luvassa lunta

Post by ajapi »

Oli tosiaan makoisaa nähdä neljä bengalipentua samassa paneelissa :grin: Sääli ettei voittoa silti herunut, mutta eiköhän sekin ole vielä joku päivä edessä. Kovasti tuomarit ihailivat koko pentukööriä.

Itsekkäästi mainostan, että Haltia eli SiruCats Bandhu edusti paneelissa perinteisiä ruskeatäplikkäitä, ja sai kaikkien aikojen ensimmäisen äänenkin :D Se tuntui jo itsessään voitolta ja kruunasi hyvän päivän :)
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Post Reply