Hyönteistenpistot 2009...

Puhetta bengalien terveydestä, ruokinnasta ja hoidosta.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

July
Mäy!!!

Re: Hyönteistenpistot 2009...

Post by July »

Sama etäisyys on täälläkin Turun keskustasta, öttiäisiä on kyllä sitten ihan joka lähtöön ja punkkitarkistus suoritetaan päivittäin. Ramseksella on ihan todelliset viidakkokissan seikkailupäivät, sillä valjastelua on harrastettu tänäänkin monta tuntia ja onneksi edelleen (kop, kop) ilman punkkeja. Palvelushenkilökunta tosin on senkin edestä tehokkaasti keräillyt itseensä yhtä sun toista mönkijää - tänään poimin taas päästäni kaksi vihreää pikkutoukkaa puutarhakirmailun päätteeksi. Ja hevosmuurahaiset kaluaisivat varmaan mielellään varpaat pois. Kissaan eivät onneksi koske.
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
July
Mäy!!!

Post by July »

:maila: Ensimmäinen vastenmielinen salamatkustaja, ixodes hexagonus eli punkki poistettu Ramseksen kaulanjuuresta pari päivää sitten. Hyi yäk!
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu. Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa. - Henry Miller
ajapi
Glitterikingi

Post by ajapi »

Haltia ilmeisesti popsaisi jotain pistävää lenkillä. Se nuuhki kovasti jotain, kunnes se sai yhtäkkiä sätkyn ja alkoi maiskutella kovasti. Hetken sätkyilyn jälkeen sain kissan syliin tarkastusta varten, mutta siihen mennessä oli maiskutuskin jo lähes loppunut.

Tapahtumasta on kulunut nyt noin kolme varttia, ja ainakin vielä on bengalin pää ihan bengalin pään mallinen, ja Haltia oma tarmokas itsensä :D

Punkkeja kauhulla odotellessa :angst:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kapatrik
Viiksityynyjen valtias

Post by kapatrik »

Lepo vaan ajapi, noissa samoissa puskissa Laraa jo useamman vuoden olen ulkoiluttanut eikä ainoatakaan punkkia ole vielä näkynyt. Tuossa ei kai ole tarpeeksi luontoa tai jotakin. Hyvä että Haltia on ok.
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Post Reply