Kattiklaanin kuulumisia
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Kattiklaanin kuulumisia
Oih mikä kaunokainen 
Hei Kaunotar. Tervetuloa Suomeen 
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Ihana tyttönen !!
Onpas Ramsa kasvanut isoksi !?!?
IHANIA MARMORISIA MUSSUKOITA !
Onpas Ramsa kasvanut isoksi !?!?
IHANIA MARMORISIA MUSSUKOITA !
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Joo. Ramsa on iso poika ja tahtoo olla kollin vinkeitäkin. Mouruaa välillä kuin iso poika ja tuon Lontoon reissun aikana oli pitänyt miehen kiireisenä merkkailemalla vähän minne sattuu. Ramsalla, kun oli niin mammaa ikävä. Ei se minun aikana pahastikaan harrasta merkkailua. Saa nähdä miten tilanne muuttuu, kun Liekki tulee taas kotiin. Ramsahan merkkaili ensimmäisen kerran, kun Liekki jäi Ruotsiin. Liekin kotona ollessa ei muut kollit ole merkkailleet ja Liekkikin siis varsin inhimillisesti. On sillä sen verran vahva asema ollut, mutta ihan mielenkiintoista nähdä, miten valtasuhteet Ramsan vielä tuosta kasvaessa kehittyy. Hyvät kaverit pojat on olleet tähän asti ja toivon mukaan jatkossakin.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
sekä ragdolleja
Bryant BEN n 24
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Vinku OCI n 24
Mosse OCI b 24
Punkku EXO d
Täplätäppinen, täplähullu-hulluna täpliin.
Tervetuloa Englannin Ruusulle Suomeen ja Onnea Kattiklaanille hienosta bengalista!
On hän vaan niin hieno ja sievä neitokainen. Ennenkuin edes luin, mistä on tänne muuttanut, niin kuvista päättelin, että uusi Brittihitti ja niinhän asian laita oli
On hän vaan niin hieno ja sievä neitokainen. Ennenkuin edes luin, mistä on tänne muuttanut, niin kuvista päättelin, että uusi Brittihitti ja niinhän asian laita oli
Aaahhh, mistä näitä täydellisen suloisen näköisiä kisuleja oikein tulee! 
Olisi ihana nähdä lisää kuvia teidän Timantti - prinsessasta
sekä tottakai Ramsasta joka on varastanut sydämeni siitä hetkestä lähtien
kun söpöliinin kuvan näin ensimmäistä kertaa
sekä tottakai Ramsasta joka on varastanut sydämeni siitä hetkestä lähtien
kun söpöliinin kuvan näin ensimmäistä kertaa
Alaska, BEN ns 24
Aslan, BEN n 24
<3
Tarkoitus olisi ottaa uusia kuvia molemmista, kun tulisi edes se yksi aurinkoinen syyspäivä, että saisi otettua hyviä kuvia. Timantin kasvattajallekin olen luvannut uusia kuvia, kun kuvausolosuhteet vain kuvaamisen sallisivat.
Ramsa hormonihirviö on niin rasvaisessa turkissa, että se taas pitäisi pestä kuvauskuntoon.
Meillä oli Peppi-ragdoll vähän aikaa sitten hirveässä kiimassa ja Ramsa sattuneesta syystä oli ihan mahdottomalla päällä. Tuntui, että poika menee ovesta läpi.
Samalla kai tähän kirjoittelee Kattiklaanin muutkin kuulumiset ja suunnitelmat. Ensi vuoden puolella tulemme käymään näyttelyissä ainoastaan hyvin harvakseltaan, koska itse valmistaudun omiin kisoihin. Ruokavalioni on hyvin tarkka ja sitä olisi vaikea noudattaa pitkän näyttelypäivän aikana. Liekki on edelleen Ruotsissa käytössä parilla kasvattajalla, joiden naaraille olen luvannut poikaa käytettävän. Molemmissa tapauksissa kyseessä on hyvin harkittu lumiohjelma, joten koin mielekkääksi Liekin luovuttaa sinne joksikin aikaa, vaikka oma sydämeni on särkyä ikävästä. Jotensakin vähän ihmeellistä, että Liekkiä on Ruotsiin kyselty enemmältikin siitoskäyttöön, vaikka sehän on itse sukutaulultaan niin ruotsinsukuinen. Kaksi kertaa olen syksyn aikan käynyt katsomassa Liekkiä Kiepin astutusmatkojen yhteydessä. Kainaloisen luona asuvalle Kiepille on siis tosiaan tulossa pentuja joulun tienoilla. Isänä on yksi Ruotsin parhaimmista ruskeista marmoreista S*Leopardettes Leo. Kaikki pennut tulevat todennäköisesti olemaan ruskeita.
Samalla kai tähän kirjoittelee Kattiklaanin muutkin kuulumiset ja suunnitelmat. Ensi vuoden puolella tulemme käymään näyttelyissä ainoastaan hyvin harvakseltaan, koska itse valmistaudun omiin kisoihin. Ruokavalioni on hyvin tarkka ja sitä olisi vaikea noudattaa pitkän näyttelypäivän aikana. Liekki on edelleen Ruotsissa käytössä parilla kasvattajalla, joiden naaraille olen luvannut poikaa käytettävän. Molemmissa tapauksissa kyseessä on hyvin harkittu lumiohjelma, joten koin mielekkääksi Liekin luovuttaa sinne joksikin aikaa, vaikka oma sydämeni on särkyä ikävästä. Jotensakin vähän ihmeellistä, että Liekkiä on Ruotsiin kyselty enemmältikin siitoskäyttöön, vaikka sehän on itse sukutaulultaan niin ruotsinsukuinen. Kaksi kertaa olen syksyn aikan käynyt katsomassa Liekkiä Kiepin astutusmatkojen yhteydessä. Kainaloisen luona asuvalle Kiepille on siis tosiaan tulossa pentuja joulun tienoilla. Isänä on yksi Ruotsin parhaimmista ruskeista marmoreista S*Leopardettes Leo. Kaikki pennut tulevat todennäköisesti olemaan ruskeita.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
sekä ragdolleja
sekä ragdolleja