ERY-SYD 11.-12.10.2008
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Vähän jo näyttelykuume nousee. Kiva kuulla, mitä Martti Peltonen on Haltiasta mieltä, sillä hän oli tuomarina myös sen ensimmäisessä näyttelyssä helmikuussa. Jäi kyseisestä tuomarista tosi hyvä fiilis.
Toivottavasti vaan Haltian hermot kestää kaksipäiväisen näyttelyn, kun me ei olla niitä erityisemmin harrastettu (pari kertaa?).
Toivottavasti vaan Haltian hermot kestää kaksipäiväisen näyttelyn, kun me ei olla niitä erityisemmin harrastettu (pari kertaa?).
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Taas hieno päivä bengaleilla, pikkulinnut lauloivat Vantaalta, että Kieppi ja Haltia olivat panelissa ja NordicGlowin Lion oli BIS
Onnea koko köörille!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
-
kainaloinen
- Viiksityynyjen valtias
- Posts: 662
- Joined: 21.07.2008 12:44
- Location: Jämsä
- Contact:
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Mä haukon vieläkin henkeäni.
Onnittelut vielä kerran Lionille, mahtavaa!
Kiepukka ei saanut ääniä paneelissa mutta käyttäytyi kyllä todella upeasti. Olen niiiin ylpeä! :happy: Sollveig Mellberg lässytti tytölle TP-valinnoissa täyttä häkää. Tyttö oli myös täysin viilipytty vaikka vieressä ollut pieni burma meinasikin hepuloida totaalisesti.
Kiepukka ei saanut ääniä paneelissa mutta käyttäytyi kyllä todella upeasti. Olen niiiin ylpeä! :happy: Sollveig Mellberg lässytti tytölle TP-valinnoissa täyttä häkää. Tyttö oli myös täysin viilipytty vaikka vieressä ollut pieni burma meinasikin hepuloida totaalisesti.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Onnittelut kaikille näyttelyssä menestyneille! Kiepin kolmas paneelipaikka sen kolmannessa näyttelyssä liikuttaa minua kasvattajana todella paljon varsinkin, kun tämän Mellin lumipentueen ja ylipäätään viimeiseksi jääneen pentueen eteen on tehty niin kovasti työtä.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Jees, oli aivan mahtava päivä, jännitystä ja hehkutusta riitti 
Onnittelut vielä kerran Miralle ja Lionille
Onnittelut vielä kerran Miralle ja Lionille
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Onnittelut lauantain menestyjille - samoin sunnuntain suorituksista kaikille. Lion oli taas paneelissa sunnuntaina, mutta tällä kertaa voitto lipsahti maailman ihanimmalla russiherralle
, jonka kasvamista olen saanut seurata ihan taapertajasta asti, ja muutaman kerran on nuori herra tullut näyttelyssä esiteltyäkin.
*bileet*
ps. joo en ole puolueeton
*bileet*
ps. joo en ole puolueeton
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen
http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Onpa bengalit taas pärjänneet hienosti ja hankkineet varmasti lukuisia uusia bengalifaneja.
Mummimaiset onnitteluhalaukset
kaikille mukana olleille bengaleille (mutta myös sille venäjänsiniselle
)
Mummimaiset onnitteluhalaukset
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
Sunnuntaina oli muuten lähellä, etteikö agilityssä olisi tullut bengalimenestystä
Haltia ja Kieppi edustivat bengaleita finaalissa, johon siis otettiin alkuerien 10 nopeinta. Kieppi suoriutui radasta alkuerissä alle 8 sekunnissa ja Haltia alle 12 sekunnissa. Molemmat olivat siis aloittelijoita; Kiepille kerta oli ensimmäinen, Haltialle toinen. Ekalla kerralla en saanut sitä menemään edes ensimmäistä estettä, mutta nyt löytyi kapatrikin ansiosta sellainen huiska, jonka perässä Haltia menisi vaikka kiven läpi!
Finaalissa lähes kaikki kissat kuitenkin hämmentyivät valtaisasta yleisöstä ja radan hajuista, ja seurauksena moni ei päässyt maaliin vaaditussa kahdessa minuutissa. Kieppi sentään suoriutui kunnioitettavasti (oliko se alle 20 sekunnissa?) ollen käsittääkseni neljänneksi nopein, mutta Haltian matka tyssäsi viimeiselle esteelle. Haltia kyllä leikki huiskalla, muttei tajunnut seurata sitä. Ensimmäisen esteen jälkeen poika onnistui nappaamaan huiskan kädestäni lattialle ja syöksyi perään
Nosto takaisin radalle ja matka jatkui, mutta viimeisestä aukkoesteestä Haltia ei enää mennyt; se leikki vaan villinä huiskalla paikallaan nököttäen
No, hauskaa oli ihmisillä ja kerrankin myös kissoilla
Finaalissa lähes kaikki kissat kuitenkin hämmentyivät valtaisasta yleisöstä ja radan hajuista, ja seurauksena moni ei päässyt maaliin vaaditussa kahdessa minuutissa. Kieppi sentään suoriutui kunnioitettavasti (oliko se alle 20 sekunnissa?) ollen käsittääkseni neljänneksi nopein, mutta Haltian matka tyssäsi viimeiselle esteelle. Haltia kyllä leikki huiskalla, muttei tajunnut seurata sitä. Ensimmäisen esteen jälkeen poika onnistui nappaamaan huiskan kädestäni lattialle ja syöksyi perään
No, hauskaa oli ihmisillä ja kerrankin myös kissoilla
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008
agilityssä ei olekaan tärkeintä voitto vaan se että kaikilla ja ennen muuta kissoilla on hauskaa. Mutta hyvin on pennut pärjänneet eka mittelöissä 
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
