ERY-SYD 11.-12.10.2008

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by ajapi »

Vähän jo näyttelykuume nousee. Kiva kuulla, mitä Martti Peltonen on Haltiasta mieltä, sillä hän oli tuomarina myös sen ensimmäisessä näyttelyssä helmikuussa. Jäi kyseisestä tuomarista tosi hyvä fiilis.

Toivottavasti vaan Haltian hermot kestää kaksipäiväisen näyttelyn, kun me ei olla niitä erityisemmin harrastettu (pari kertaa?).
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by kapatrik »

Taas hieno päivä bengaleilla, pikkulinnut lauloivat Vantaalta, että Kieppi ja Haltia olivat panelissa ja NordicGlowin Lion oli BIS :wau: Onnea koko köörille!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
kainaloinen
Viiksityynyjen valtias
Posts: 662
Joined: 21.07.2008 12:44
Location: Jämsä
Contact:

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by kainaloinen »

Mä haukon vieläkin henkeäni. :cheesy: Onnittelut vielä kerran Lionille, mahtavaa!

Kiepukka ei saanut ääniä paneelissa mutta käyttäytyi kyllä todella upeasti. Olen niiiin ylpeä! :happy: Sollveig Mellberg lässytti tytölle TP-valinnoissa täyttä häkää. Tyttö oli myös täysin viilipytty vaikka vieressä ollut pieni burma meinasikin hepuloida totaalisesti.
Kieppi, BEN n 24 32
Seppo, BEN n 24
Vilma, BEN n 24
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by nekuliini »

Onnittelut kaikille näyttelyssä menestyneille! Kiepin kolmas paneelipaikka sen kolmannessa näyttelyssä liikuttaa minua kasvattajana todella paljon varsinkin, kun tämän Mellin lumipentueen ja ylipäätään viimeiseksi jääneen pentueen eteen on tehty niin kovasti työtä.:)
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by ajapi »

Jees, oli aivan mahtava päivä, jännitystä ja hehkutusta riitti :cheesy:

Onnittelut vielä kerran Miralle ja Lionille :pokaali:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by Orja »

Onnittelut lauantain menestyjille - samoin sunnuntain suorituksista kaikille. Lion oli taas paneelissa sunnuntaina, mutta tällä kertaa voitto lipsahti maailman ihanimmalla russiherralle :*, jonka kasvamista olen saanut seurata ihan taapertajasta asti, ja muutaman kerran on nuori herra tullut näyttelyssä esiteltyäkin.
*bileet*

:pokaali: :hula:

ps. joo en ole puolueeton :D
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Orja
Glitterikingi
Posts: 952
Joined: 20.07.2008 20:13
Location: Kissukkala
Contact:

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by Orja »

Tässä vielä HURRRRRRRJA mr BIS lauantailta:

Image
Orja von Kissukkala
Sissi BEN n 24; Siri RUS; Saga BEN n 24 31; Sani NFO d 03 23; Nottis RUS
R.I.P. <3 Herra Makkonen


http://kissukka.net, http://www.facebook.com/kissukkala
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by Mummi »

Onpa bengalit taas pärjänneet hienosti ja hankkineet varmasti lukuisia uusia bengalifaneja.
Mummimaiset onnitteluhalaukset :hug: kaikille mukana olleille bengaleille (mutta myös sille venäjänsiniselle ;) )
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by ajapi »

Sunnuntaina oli muuten lähellä, etteikö agilityssä olisi tullut bengalimenestystä :wau: Haltia ja Kieppi edustivat bengaleita finaalissa, johon siis otettiin alkuerien 10 nopeinta. Kieppi suoriutui radasta alkuerissä alle 8 sekunnissa ja Haltia alle 12 sekunnissa. Molemmat olivat siis aloittelijoita; Kiepille kerta oli ensimmäinen, Haltialle toinen. Ekalla kerralla en saanut sitä menemään edes ensimmäistä estettä, mutta nyt löytyi kapatrikin ansiosta sellainen huiska, jonka perässä Haltia menisi vaikka kiven läpi!

Finaalissa lähes kaikki kissat kuitenkin hämmentyivät valtaisasta yleisöstä ja radan hajuista, ja seurauksena moni ei päässyt maaliin vaaditussa kahdessa minuutissa. Kieppi sentään suoriutui kunnioitettavasti (oliko se alle 20 sekunnissa?) ollen käsittääkseni neljänneksi nopein, mutta Haltian matka tyssäsi viimeiselle esteelle. Haltia kyllä leikki huiskalla, muttei tajunnut seurata sitä. Ensimmäisen esteen jälkeen poika onnistui nappaamaan huiskan kädestäni lattialle ja syöksyi perään :D Nosto takaisin radalle ja matka jatkui, mutta viimeisestä aukkoesteestä Haltia ei enää mennyt; se leikki vaan villinä huiskalla paikallaan nököttäen :huh:

No, hauskaa oli ihmisillä ja kerrankin myös kissoilla :cheesy:
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ERY-SYD 11.-12.10.2008

Post by Mummi »

agilityssä ei olekaan tärkeintä voitto vaan se että kaikilla ja ennen muuta kissoilla on hauskaa. Mutta hyvin on pennut pärjänneet eka mittelöissä :pokaali:
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Post Reply