Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa

Post by kapatrik »

Olis kyllä enemmän kuin kiva, jos huhu pitäisi paikkaansa!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
windsor
Hepuliherkkä
Posts: 210
Joined: 14.02.2009 10:28
Location: Espoo
Contact:

Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa

Post by windsor »

Hei Kapatrik etc.,

Mitäs kivaa siinä on, että näyttely siirtyi? Minä olin jo niin asennoitunut, että kivaa osallistua näyttelyyn kerrankin kotikonnuilla ja olin pettynyt:) No, huhu pitää paikkansa eli Alfa-Feliksen näyttely siirtyi eli on Porvoossa 2.-3.10.2010 eli pistäkääpä kalentereihinne. No, sama pätee kuten aikaisempaankin kommenttiini, tulemme isoin joukoin (hopeaisin ja mustin etc.) ja kivaa tietenkin olisi nähdä kaikkia teitäkin bengalipulinoitsijoita kissoineen siellä:)
kapatrik
Viiksityynyjen valtias
Posts: 710
Joined: 28.07.2008 21:00

Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa

Post by kapatrik »

No se että pääsisi mukaan tietysti, olemme tuona viikonloppuna FIFe-näyttelyssä muualla ja tämä olisi jäänyt kokonaan väliin, mikä on kurjaa kun TICA-näyttelyitä on niin vähän vielä Suomessa. Eihän tuo Porvoo niin kovin kaukana Espoosta ole, täältä kun katsoo, se on edelleen käytännössä pääkaupunkiseudulla ;)
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
windsor
Hepuliherkkä
Posts: 210
Joined: 14.02.2009 10:28
Location: Espoo
Contact:

Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa

Post by windsor »

OK, hienoa siis, sitten vaan Porvooseen syksyllä! Kyllähän tonne Porvooseenkin ajaa n. puolessa tunnissa pk-seudulta ja nätti pikkukaupunkihan se on:).

Bengalisivujen ylläpitäjille pohdittavaksi josko noita TICA-rankkauksia (siis tarkoitan suomalaisten TICA-bengaleiden) voisi jossain julkaista, nyt kun näitä TICA-näyttelyitä on jo Suomessa ollut muutaman vuoden niin titteleitäkin (ja siis pisteitä) on kertynyt yhdelle jos toiselle. Tai voihan olla, että niitä julkaistaankin jossain esim, Alfa-Feliksen tai FINTICA:n toimesta?
sulopulla
Jääkaappirosmo
Posts: 444
Joined: 20.07.2008 21:34
Location: Pullala
Contact:

Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa

Post by sulopulla »

windsor wrote:
Bengalisivujen ylläpitäjille pohdittavaksi josko noita TICA-rankkauksia (siis tarkoitan suomalaisten TICA-bengaleiden) voisi jossain julkaista, nyt kun näitä TICA-näyttelyitä on jo Suomessa ollut muutaman vuoden niin titteleitäkin (ja siis pisteitä) on kertynyt yhdelle jos toiselle. Tai voihan olla, että niitä julkaistaankin jossain esim, Alfa-Feliksen tai FINTICA:n toimesta?
Asiaa pohditaan parhaillaan mm tuolla yhdistysosion keskustelussa. Sinne voi käydä omia ideoita kirjaamassa aiheeseen liittyen..
Post Reply