Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa
Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen
Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa
Olis kyllä enemmän kuin kiva, jos huhu pitäisi paikkaansa!
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa
Hei Kapatrik etc.,
Mitäs kivaa siinä on, että näyttely siirtyi? Minä olin jo niin asennoitunut, että kivaa osallistua näyttelyyn kerrankin kotikonnuilla ja olin pettynyt:) No, huhu pitää paikkansa eli Alfa-Feliksen näyttely siirtyi eli on Porvoossa 2.-3.10.2010 eli pistäkääpä kalentereihinne. No, sama pätee kuten aikaisempaankin kommenttiini, tulemme isoin joukoin (hopeaisin ja mustin etc.) ja kivaa tietenkin olisi nähdä kaikkia teitäkin bengalipulinoitsijoita kissoineen siellä:)
Mitäs kivaa siinä on, että näyttely siirtyi? Minä olin jo niin asennoitunut, että kivaa osallistua näyttelyyn kerrankin kotikonnuilla ja olin pettynyt:) No, huhu pitää paikkansa eli Alfa-Feliksen näyttely siirtyi eli on Porvoossa 2.-3.10.2010 eli pistäkääpä kalentereihinne. No, sama pätee kuten aikaisempaankin kommenttiini, tulemme isoin joukoin (hopeaisin ja mustin etc.) ja kivaa tietenkin olisi nähdä kaikkia teitäkin bengalipulinoitsijoita kissoineen siellä:)
Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa
No se että pääsisi mukaan tietysti, olemme tuona viikonloppuna FIFe-näyttelyssä muualla ja tämä olisi jäänyt kokonaan väliin, mikä on kurjaa kun TICA-näyttelyitä on niin vähän vielä Suomessa. Eihän tuo Porvoo niin kovin kaukana Espoosta ole, täältä kun katsoo, se on edelleen käytännössä pääkaupunkiseudulla 
Hannibal BEN n 24
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Attila BEN n 24 33
Lara BEN n 24
Bertta BEN n 24
FIN*Alcarinqua - bengalit http://www.freewebs.com/kapatrik/
Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa
OK, hienoa siis, sitten vaan Porvooseen syksyllä! Kyllähän tonne Porvooseenkin ajaa n. puolessa tunnissa pk-seudulta ja nätti pikkukaupunkihan se on:).
Bengalisivujen ylläpitäjille pohdittavaksi josko noita TICA-rankkauksia (siis tarkoitan suomalaisten TICA-bengaleiden) voisi jossain julkaista, nyt kun näitä TICA-näyttelyitä on jo Suomessa ollut muutaman vuoden niin titteleitäkin (ja siis pisteitä) on kertynyt yhdelle jos toiselle. Tai voihan olla, että niitä julkaistaankin jossain esim, Alfa-Feliksen tai FINTICA:n toimesta?
Bengalisivujen ylläpitäjille pohdittavaksi josko noita TICA-rankkauksia (siis tarkoitan suomalaisten TICA-bengaleiden) voisi jossain julkaista, nyt kun näitä TICA-näyttelyitä on jo Suomessa ollut muutaman vuoden niin titteleitäkin (ja siis pisteitä) on kertynyt yhdelle jos toiselle. Tai voihan olla, että niitä julkaistaankin jossain esim, Alfa-Feliksen tai FINTICA:n toimesta?
Re: Alfa Feliksen näyttely 3.-4.7. Espoossa
Asiaa pohditaan parhaillaan mm tuolla yhdistysosion keskustelussa. Sinne voi käydä omia ideoita kirjaamassa aiheeseen liittyen..windsor wrote:
Bengalisivujen ylläpitäjille pohdittavaksi josko noita TICA-rankkauksia (siis tarkoitan suomalaisten TICA-bengaleiden) voisi jossain julkaista, nyt kun näitä TICA-näyttelyitä on jo Suomessa ollut muutaman vuoden niin titteleitäkin (ja siis pisteitä) on kertynyt yhdelle jos toiselle. Tai voihan olla, että niitä julkaistaankin jossain esim, Alfa-Feliksen tai FINTICA:n toimesta?